Kako Dovesti Posjete Na Blog

Svaki bloger želi postići uspjeh u vrlo kratkom vremenu i svako želi da zna kako dovesti posete na blogu.

No,malo je onih koji su to uspjeli. Obično su potrebne godine da bi postali brend i stvorili svoje ime. I najbolji savjet je da se možeš nadati uspjehu samo ako si dosljedan/-na, marljiv/-a radnik/-ca i koji je predan/-na svojim ciljevima.

Bez obzira  da li imaš svoj blog ili to planiraš uraditi u budućnosti; evo nekoliko savjeta kako da se uspješno baviš blogingom.

Kako dovesti posjete na blogu? Ostanite motivisani

Ako si ambiciozan/-na postići ćeš svoje životne ciljeve, motivacija je katalizator koji nas vodi do ostvarenja naših snova. Ostati motivisan/-na nije tako lako. Postoje stvari koje pokreću tvoju motivaciju.

Najbolje strategije koje te drže motivisanim, prva stvar, postavi svoje ciljeve, napravi listu za postizanje i analiziraj svaki korak liste.

Kao drugo, sastavi popis razloga zbog kojih želiš postići ciljeve. Ovaj popis razloga uvijek će te potaknuti zašto želiš postići taj cilj. I treće, napravi određenu strategiju i vremenski okvir za postizanje unaprijed određenog dijela.

Nakon ova tri koraka, analiziraj svoj plan u cjelosti i ako si zadovoljan/-a svojim napretkom, to će te još više motivisati, prenosi tntradio.ba

Mudro odaberite svoju nišu

Prvo i najvažnije pitanje postavlja se kada ljudi žele razmišljati o pokretanju bloga. Ali, mnogi novopečeni blogeri ne vode računa o niši u pokretanju bloga, i na kraju ne uspijevaju nastaviti i onda odustaju.

Ako se dvoumiš oko definicije niše. Jednostavnim riječima:

“Niša je specifični segment tržišta na kojem možete ostvariti profit.”

Ako pametno odabereš svoju nišu za blog, znači da  blog fokusira na određeno područje u kojem možeš educirati ili riješiti probleme svojih čitatelja.

Možeš postati pravi bloger-ekspert ako „pogodiš“ pravu nišu na svom blogu.

Postoje razne niše sa kojima možeš napraviti više prihoda i privući više čitatelja, ali to nije lak zadatak jer postoji velika konkurencija. Dakle, kao početnik koristi  pametan pristup za probijanje na tržište.

Na primjer, ako namjeravaš pokrenuti blog o zdravlju, niša vrlo široka, možeš fokus suziti na određeno područje.

Na taj način lako možete doći do svojih čitatelja s manje konkurencije.

Odabir ključnih riječi s niskom konkurencijom

Većini blogera treba nekoliko mjeseci da se indeksiraju na Google pretraživanju i dobiju prikaz stranice. Ako si novajlija ili želiš započeti novi blog, odabir manje konkurentnih riječi je najbolji način.

U početku se ne možeš nadmetati sa konkurentnim tržištem, jer su vodeći blogeri pokrili tržište svojim visokim domenom i sa mali milion povratnih linkova. Ni na koji način se ne možeš  s ovim uigranim igračima boriti, pa da bi potakli svoj uspjeh, moraš pronaći način za pristup ciljanoj publici.

Stvorite kvalitetan sadržaj

Opće je pravilo poslovanja Sadržaj je kralj. Pogotovo u ovom konkurentskom okruženju možeš pristupiti uspjehu s provjerenim sadržajem.

Možda na hiljade kreatora sadržaja imaju sličan sadržaj tvojoj niši. No, ono što čini razliku, definitivno, možeš se naticati sa njima samo ako je tvoj sadržaj puno bolji od toga.

kako dovesti posjete na blog

Za uspješnog blogera dobro napisan i zanimljiv sadržaj dovodi do uspjeha, a bez kvalitetnog sadržaja tvoj blog te neće nigdje odvesti.

Iako se ovdje računaju  i mnoge druge stvari, poput najbolje marketing taktike,impresivnog dizajna web stranica itd.

Ali, ako želiš zadržati čitaoce i kontrolisati stopu napuštanja početne stranice, kvalitetan sadržaj  je ključni faktor. Privlačan sadržaj povećat će posjete na blogu i više će se dijeliti na društvenim mrežama.

Tvoj sadržaj mora imati moć da privuče čitaoce da ostanu i rado čitaju. U blogovima bi željeli više ljudi i posjeta, a to se postiže tek kada se fokusiraš i riješiš probleme svojih čitaoca, zadovoljavajući njihove potrebe, davanjem dragocjenog savjeta.

Izgradite svoje linkove

Jer kao uspješni blogeri izgradnja jakih veza je presudna. Da bi bili vrijedan „umrežatelj“, moraš se pokazati u raznim mrežama, dati svoje savjete, pridruži se forumima i postati vrijedan izvor svojih usluga za druge.

Moraš biti načisto s onim šta nudiš čitaocima i kako možeš pomoći drugima. Analiziraj sebe iz perspektive drugih i otkrij svoje snage i slabosti. Pokušajte poboljšati svoje snage i prevladati slabosti.

Fokusiraj se na ono što nudiš i poboljšaj svoju uslugu na najbolji mogući način. Piši drugima i objavljujte postove gostiju i uvijek budi dostupan/-na ljudima.

Ne propustite priliku da se pridružiš i povežeš s drugim mrežama. Da bi poboljšali svoje odnose, redovno pratite svoje posjetioce i čitaoce, i naravno neizostavno, ne zaboravite pratiti svoju konkurenciju.

kako dovesti posjete na blog

Reklamiraj sebe na društvenim mrežama

Društvene mreže jedan su od najpopularnijih alata za „probijanje“ tvoje marke na tržište; možeš odmah podijeliti svoje lične ili poslovne podatke s velikom grupom publike.

Ne stidi se promovisati se na društvenim mrežama. Razvij svoj profil, stranice i grupe na društvenim mrežama i redovno komuniciraj. Uvijek ažurirajte svoje stranice na društvenim mrežama i dijeli vjerodostojan materijal.

Ako želiš postići uspjeh, analiziraj i slijedi taktike koje koriste vrhunske konkurentne marke. Ne fokusiraj se samo na sebe, nastavi promovisati i dijeli i rad drugih u svojoj zajednici.

Korištenje prave marketinške strategije na društvenim mrežama pruža maksimalne šanse za rani uspjeh. Dakle, za uspješnog blogera moraš biti svjestan/-na svih marketinških strategija koje se koriste za promociju tvoje marke.

Za novi blog ili blogera treba nekoliko mjeseci da se ostvari promet, pa je bitno držati se plana.

Dosljednost je ključ svega, a odabir prave niše, manje konkurentne ključne riječi, promocija na društvenim mrežama i linkovi  su ključ uspjeha za nove-blogere.

Popularno: 7 Crtanih Filmova Za Decu Za Novu Godinu!

kako dovesti posjete na blog legalni načini za online zaradu internetno oglašavanje

2 KOMENTARI

5 1 Glas
Article Rating
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
2 Komentari
S najviše glasova
Najnovije Najsstarije
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare
trackback

[…] bi ciljevi mogli biti bilo šta, od privlačenja gledaoca, do zarade više prihoda ili od toga da se ljudi pretplate na tvoj bilten. Odjeljak ciljeva imat […]

trackback

[…] predstavlja najvažniji dio sadržaja u blogu. Naslov sve govori, na osnovu naslova čitalac odlučuje da li će kliknuti na vaš članak ili će […]

Zanimljivosti

spot_img