back to top

Pisanje sadržaja – 7 savjeta za pisanje na društvenim mrežama

Činjenica je da se algoritmi društvenih platformi stalno mijenjaju i time sve teže utjecati na vaše objave na društvenim mrežama.

Dakle, postoji nekoliko korisnih savjeta za pisanje, pisanje sadržaja što može pomoći da vaše objave budu vidljivije i tako privući pozornost većeg broja ljudi.

Kada uložite svoj trud, vrijeme i novac u kreiranje najkvalitetnijeg sadržaja za društvene mreže, očekujete da će vam se to isplatiti i vratiti u obliku ostvarenih ciljeva koje sami sebi postavite na određenoj društvenoj platformi.

Ali ako pisanju ne pristupite s određenom strategijom koja će vam pomoći u realizaciji vaših poslovnih planova, vaša će ulaganja biti uzaludna.

Dobro pisanje sadržaja strategija i plan?

Poslovna strategija a plan koji se temelji na vašim poslovnim ciljevima jedan su od ključnih elemenata poslovnog uspjeha. Naravno, osim dobrog plana, važno je kreirati sadržaj za objave na društvenim mrežama koji će biti ciljani na ciljanu publiku kako bi ona na to reagirala na željeni način.

U tekstu koji slijedi predstavit ćemo vas 7 korisnih savjeta za pisanje – pisanje sadržaja na društvenim mrežama koje će vam pomoći privući potencijalne kupce na najbolji i najučinkovitiji način i zainteresirati ih za poruku koju šalje vaša tvrtka.

Savjeti za bolje pisanje br. 1 – ISTRAŽITE

Ako želite da vaše objave budu zapažene, potrudite se da budu relevantne za ciljanu publiku. Što su vaši tekstovi relevantniji, to ćete imati više uspjeha. Međutim, to nije dovoljno. Važno je razumjeti osobe koje kontaktirate kako biste kreirali sadržaj u skladu s njihovim željama i interesima.

Istražite ih tako što ćete započeti s nekim osnovnim informacijama, a zatim prijeći na sve one za koje mislite da su važni. Obratite pozornost na njihove probleme i izazove s kojima se susreću te pokušajte objaviti sadržaj koji će im ponuditi rješenja.

Dodatni savjet: Povežite se s potencijalnim kupcima na emocionalnoj razini dijeleći priče o uspjehu vaših trenutnih zadovoljnih kupaca. To će ih potaknuti da razmotre moguću ulogu zadovoljnog korisnika vaših proizvoda ili usluga.

Pisanje sadržaja savjeti br. 2 – GOVORITE SVOM JEZIKOM

Nastavite s istraživanjem kako biste saznali kojim jezikom vaši potencijalni klijenti izražavaju svoje potrebe ili izazove, a zatim upotrijebite taj jezik pri pisanju sadržaja na društvenim mrežama kako bi odgovarao namijenjenim čitateljima. Na taj način ćete im pokazati da razumijete njih i njihove potrebe.

Na primjer, objava na kojoj pišete za više rukovoditelje Linkedin-razlikovat će se od objave namijenjene mladim majkama na Facebooku.

Ne samo da ove dvije skupine ljudi imaju različite interese i izazove, nego se i jezik koji koriste značajno razlikuje.

Savjeti za bolje pisanje br. 3 – STVORI I RAZVIJ SVOJ VLASTITI GLAS

Iako biste trebali pisati na jeziku koji koristi vaša ciljana publika, izrazite opću poruku svojim glasom.

Vaš glas (ili glas vaše tvrtke) predstavlja elemente i emocije koje vas karakteriziraju i koje biste trebali uključiti u vaše marketinške aktivnosti, kao i u interakcije koje imate na društvenim mrežama. Taj bi glas trebao biti osobni pečat koji nastaje spontano pisanjem sadržaja za društvene mreže.

Važno je da vaš glas bude dosljedan u sadržaju koji kreirate, odnosno u svim vašim objavama na društvenim platformama, što se i očekuje od svakog drugog marketinškog angažmana. Ova dosljednost pomoći će vašim potencijalnim kupcima da se povežu s vama i vjeruju vam.

pisanje sadržaja
savjeti za pisanje sadežaja

Pisanje sadržaja savjeti br. 4 – BUDITE POZITIVNI

To ne znači da svaki Vaš post treba biti napisan u pozitivnom tonu. Pozitivni postovi su oni koji će izazvati određenu emociju i inspirirati vaše čitatelje, a to nisu samo objave ispunjene pozitivnim sadržajem.

U nekim objavama možete izraziti svoje mišljenje ili stav o nečemu što smatrate važnim za sebe ili svoj brend. Ali onda pazite da ne napadate ili kritizirate druge.

Što god radili, izbjegavajte kritizirati druge i njihov posao u javnosti. Ne samo da je to neprofesionalno, nego ugrožavate povjerenje i kredibilitet koji ste izgradili kod postojećih korisnika svojih proizvoda i usluga.

Savjeti za bolje pisanje broja 5 – PIŠI KRATKO I LAKO

Vrijeme je ljudima dragocjeno, pa ako želite privući pažnju potencijalnih korisnika, morate cijeniti i njihovo vrijeme. Evo nekoliko načina na koje to možete učiniti:

  • napišite svoje tekstove za objavljivanje tako da budu laki za čitanje
  • koristite naslove, podnaslove i popise kako biste svoj sadržaj učinili čitljivijim
  • neka se odlomci sastoje od 2-3 rečenice
  • budite što je moguće sažetiji kada pišete o nekoj temi
pisanje sadržaja i društvene mreže

Pisanje sadržaja savjeti br. 6 – KORISTITE FOTOGRAFIJE I VIDEO

Koristite fotografije, grafikone i videozapise kao dio svog sadržaja kad god možete. Vizualni sadržaj vrlo je važan jer privlači ljude, a također može ispričati priču brže i sažetije od pisanog teksta.

U biti, fotografija ili video mogu sami predstavljati sadržaj objave na društvenim mrežama i tako prenijeti bit poruke korisnicima.

Video sadržaj omogućuje vam da se povežete s ljudima na dubljoj razini. Reakcije ljudi na video su dobre jer pokazuje vašu ljudsku stranu i omogućuje im da vas bolje upoznaju.

Većina društvenih platformi također ima mogućnost emitiranja videa uživo, što može biti iznimno korisno. Ova vrsta videozapisa daje vam autentičnost za razliku od klasičnih marketinških videa kojima to nedostaje. Zato će ljudi radije zanemariti video sadržaje koji su slični mnogima koje su već vidjeli, a obratiti pažnju na nešto što je drugačije.

Za bolji dojam, optimizirajte svaku vrstu vizualnog sadržaja prema platformi na kojoj ga postavljate kako biste bili sigurni da šaljete poruku koju želite i izgledate profesionalno.

Savjeti za bolje pisanje br. 7 – DODAJTE POZIV NA AKCIJU

Na kraju vašeg teksta bilo bi dobro skrenuti pozornost čitateljima na ono što očekujete da će učiniti nakon čitanja vašeg sadržaja. Zato je važno uključiti poziv na akciju kao dio sadržaja.

Bez toga će većina ljudi samo pročitati tekst bez poduzimanja bilo kakve radnje, iako im se možda svidjelo ono što su pročitali.

Poziv na akciju može biti izražen u različitim oblicima i s različitim svrhama, a u nastavku donosimo nekoliko poziva na akciju koji mogu motivirati čitatelje:

  • pozovite ih da naznače da im se sviđa ili podijele vašu objavu na društvenim mrežama
  • postavite im pitanje na koje mogu odgovoriti u komentaru
  • usmjeri ih na neki drugi tvoj post
  • usmjerite ih na početnu stranicu
  • usmjerite ih na svoju web stranicu
  • savjetujte im da se pretplate na vaše slanje poštom popis
  • pozovite ih da se povežu s vama na drugim društvenim mrežama

Povećajte svoj uspjeh pisanjem na društvenim mrežama

Natjecati se za vrijeme i pažnju potencijalnih korisnika može biti teško. Zato se ne biste trebali fokusirati na konkurenciju i natjecanje s njima, već se isticati iz mase onim što stvarate i tako privući ljude i zadobiti njihovo povjerenje.

Ponovimo – istražite i upoznajte korisnike do kojih dođete, povežite se s njima kreirajući sadržaj prema njihovim željama i potrebama, obraćajte im se njihovim jezikom uz dosljedan prijenos glasa vašeg brenda, objavljujte pozitivne postove koje je lako čitati, obogatite sadržaj fotografije, videozapisi i pozivi na akciju – sve s ciljem boljeg učinka na vaš sadržaj i postizanja željenih rezultata.


Moja Digitalna Akademija

Preporučujemo i ovo

Supported by TNT Groupspot_img

Drugi upravo čitaju

Zašto su bebi hladne ruke

Zašto su bebi hladne ruke? Obukli ste svoju bebu...

Najbolji mobiteli do 1500 kuna

Najbolji mobiteli do 1500 kuna. Koji mobitel kupiti i...

Legalni načini za online zaradu od kuće

Postoje mnogi načini za online zaradu od kuće ali...

Kako prodati na internetu?

Pokretanje online prodaje danas je lakše nego ikad. Postoji...