Pravila i zanimljivosti koje smo naučili iz najčitanijih tekstova

Stvaranje viralnog sadržaja je umjetnost, a umjetnost ne treba (previše) sputavati i ograničavati. Ipak, u realnosti, okolnosti su rijetko idealne. U realnosti, najčešće dobijemo zadatak da nešto gotovo ili polu gotovo učinimo viralnim.

Danas donosimo listu pravila i zanimljivosti koje smo naučili iz najčitanijih tekstova kako bi vi sve imali na jednom mjestu.

Od tog trenutka ono čime se bavimo je optimizacija i izvlačenje maksimuma iz postojećeg materijala i okolnosti. Dorađujemo, prerađujemo, i iako nam ruke nisu baš vezane, nemamo ni previše slobode i manevarskog prostora. To je zadatak za vrhunske taktičare, igrače koji mogu da naprave čudo s loptom na malom prostoru.

U svakom poslu statistika i analiza su moćni alati, ako se primjenjuju i koriste na pravi način. Podaci sami po sebi ne govore previše – oni su činjenice otvorene za interpretaciju, njima je potreban kontekst da bi imale smisla.

Perspektiva je ključna

Znate onu priču o dva prodavca koji su dobili zadatak da pokušaju da prošire prodaju fabrike cipela time što će omogućiti izvoz u Afričke zemlje? Poslije desetak dana prvi se javlja i kaže – „Nećete mi vjerovati, ali ovdje niko ne nosi cipele.

pravila i zanimljivosti koje smo naučili iz najčitanijih tekstova

Ovo je čisto gubljenje vremena. Vraćam se nazad.“. Drugi se javlja s drugačijim pogledom na situaciju “Nećete mi vjerovati, ali ovdje niko ne nosi cipele. Pošaljite mi što je moguće više pari cipela.“. Prilika. Prilika je kao dinamit – može donijeti sjajne stvari, ali nas može i uništiti ako ne rukujemo sobom i situacijom na pravi način.

Znate i sami da prosjek prikazuje generalni trend, a ne pojedinačni slučaj. Svaka situacija je specifična i zahtjeva jedinstveno rješenje. Ipak, hajde da izvučemo zanimljive trendove i pravilnosti – na taj način ćemo imati svojevrsnu čeklistu za tekstove na kojima radimo.

Lista korisnih sajveta

Naslovi tekstova koji sadrže brojeve duplo više posjeta imaju od onih koji ih nemaju,

Neparni brojevi u naslovima imaju oko 20% bolji učinak od parnih,

Naslovi koji u sebi sadrže zagrade imaju 38% bolje rezultate,

Nazivi domena koji djeluju uvjerljivo dobivaju 25% više klikova,

Ako korisnik vidi URL, šanse su 2.5x veće da klikne ako on nije predugačak,

pravila i zanimljivosti koje smo naučili iz najčitanijih tekstova

Ako je uvodni vizual šaren i atraktivan tekst će pročitati i do 80% više ljudi,

Prosječno, korisnici pročitaju 28% teksta,

Ovaj procenat raste i do 78.6% ako je struktura pregledna a rečenice kratke,

Ako vaš sadržaj sadrži slike imat će 94% više pregleda na društvenim mrežama,

Kvalitet slika je također važan, ako su profesionalne, to će donijeti i do 121% više dijeljenja na Facebook – u,

Ako tekst sadrži infografiku, biće u prosjeku 230% više dijeljen putem društvenih mreža,

Obiman sadržaj također može imati odlične rezultate, naročito ako je dobro strukturiran,

Svaki tekst bi trebao da ima podešenu default sliku za dijeljenje na mrežama,

Dugmići za dijeljenje na mrežama treba da budu u vrhu teksta, u prvom ekranu, jer to vidi 58% više korisnika,

pravila i zanimljivosti koje smo naučili iz najčitanijih tekstova

Twitovi u kojima promovišete tekst treba da sadrže relevantne #hashtagove jer će u tom slučaju imati i do 55% više retwitova,

Pozovite korisnike na dnu teksta da podjele tekst – uz ovakvu poruku imat ćete 42% bolji rezultat,

Pokušajte da budete što praktičniji – ovakvi članci imaju 34% više šanse da postanu viralni,

Pokušajte da sadržaj učinite preglednim za brzo skeniranje, a to ćete učiniti segmentiranjem, kratkim paragrafima, naslovima i podnaslovima, listama i sl,

Nemojte kriti emocije ako se ljudi s njima mogu identifikovati. To vam može pomoći na putu ka tome da tekst postane viralan,

Ako ne znate kada da podijelite tekst, učinite to ujutru kada ustanete, između 8 i podneva,

Primijetit ćete da neke od ovih stvari mogu da se primjene na vaš slučaj, dok kod nekih to nije slučaj. Neke čak djeluju i donekle kontradiktorno. Upravo zato ovo i jesu samo teme za razmišljanje, a šta ćete od toga iskoristiti i u kojoj mjeri, na vama je da procijenite.

0 0 Glasovi
Article Rating
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare

Zanimljivosti

spot_img