Šta treba raditi nakon objavljivanja teksta na blogu? Jednom kada napišeš i objaviš post na blogu, to nije kraj tvoje odgovornosti s tim člankom.
Puno je stvari koje treba uraditi nakon objavljivanja bloga, piše Narodni radio.
U ovom ćeš članku naučiti 7 stvari koje trebate uraditi nakon objavljivanja bloga.
Te sitnice pomažu da ostvariš trenutni broj posjeta na novom članku, a pomoći će ti i da dobijeđ nekoliko povratnih linkova za to.
Ako si početnik, ovaj je članak će biti odličan za tebe. Ako se neko vrijeme baviš blogingom, vjerojatno možeš predpostaviti koje su stvari na ovom postu.
Šta treba raditi nakon objavljivanja teksta na blogu
Stvori promotivni sadržaj za svoj post
Ako je tvoj blog nov, web stranice za društvene mreže vjerojatno su glavni izvor posjeta za tvoj blog. A stvaranje promotivnog sadržaja za društvene mreže bilo bi prvo za šta se trebaš odlučiti nakon objave bloga.
Stvaranjem promotivnog sadržaja za društvene mreže mislim na stvaranje neke grafike, pisanje alternativnih naslova, pisanje više odlomaka itd.
Na taj ćeš način za svoj pojedinačni post na blogu imati hrpu promotivnih materijala koje možeš koristiti za dijeljenje na društvenim mrežama. Pomoći će ti da postanes „privlačniji-a“ na društvenim mrežama, a na kraju ćeš dobiti malo „prometa“ na svom članku.
Za svaki svoj post na blogu kreiram 4 Pinterest grafike, 1 ili 2 grafike za druge društvene medije (Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter), nekoliko varijacija naslova i nekoliko fragmenata (kratki opis mog bloga).
Imajući ovoliki dio promotivnog sadržaja, uspio sam održati svoju aktivnost 5 do 6 dana na raznim web mjestima društvenih mreža.
Dijeli svoj post na društvenim mrežama
Nakon što napraviš te promo materijale za svoj članak, vrijeme je za dijeljenje tih sadržaja na društvenim mrežama.
Ako koristiš bilo koji alat za upravljanje društvenim mrežama, poput planera, tada možete zakazati postove na društvenim mrežama. Koristim Tailwind za Pinterest i TweetDeck za Twitter. Ovi planeri društvenih mreža vrlo odlično rade i štede mi puno vremena.
Ako za objave na društvenim mrežama ne upotrebljavaš nijedan raspored, tada te aktivnosti moraš obaviti ručno. A za to je potreban raspored vremena prema vašim promo sadržajima. Kada objavljuješ, gdje objavljuješ i što objavljuješ
Znaš koliko je važno dijeliti svoje objave na društvenim mrežama. Ali možda se pitaš zašto ti treba toliko promotivnih materijala za društvene mreže. Evo šta bi trebali znati o web mjestima društvenih mreža. Svaki post koji podijeliš na društvenim mrežama neće dugo trajati. Najvjerojatnije plijeni pažnju na platformi 24 sata.
Šta onda? Nestaje s vremenskih traka ljudi i nećeš dobiti prometa od te objave na društvenim mrežama.
Zato vam je potrebno toliko promotivnih sadržaja, tako da dosežeš velik broj ljudi na raznim platformama društvenih mreža.
Pošalji ga svojim pretplatnicima e-pošte
Ovo je sjajan način da obavijestiš pretplatnike svog bloga o svom novom članku. Pomaže ti da dobiješ neke kvalitetne čitaoce koji su već zainteresirani za temu tvog bloga.
Zato krenite svoj najnoviji članak sa svojim vjernim pretplatnicima e-pošte. To možeš automatizovati pomoću softvera za marketing e-pošte poput MailChimp-a.
Automatski će poslati e-poštu na tvoj popis e-pošte kada pritisneš publish.
Ako još nemaš popis e-pošte za svoj blog, počni ga praviti odmah.
Bookmarkuj svoj post na Bookmark stranicama
Ljudi koriste web stranice s oznakama za spremanje postova na blogu za kasnije čitanje. Ove vrste web stranica možeš koristiti za stvaranje linkova koji upućuju na tvoj blog (povratna poveznica). Što je dobro za tvoju SEO strategiju.
Postoji puno web lokacija za socijalne oznake kao što su Pocket, Flipboard, Diigo itd.
Zato razmisli o dodavanju bokmark-a za svoj novi post na ovakve web stranice.
Poveži svoj novi post sa starim postovima
SEO (optimizacija za pretraživače) neophodan je ako želiš organski promet na svom blogu. Povezivanje tvojih postova na blogu jedna je od SEO strategija i pomaže ti da se rangiraš na tražilicama. Na taj će način tvoj novi članak dobiti i direktan promet.
Volim povezati svoj novi post sa starim postovima nakon objavljivanja članka, kao što si mogao/-la primijetiti. U SEO terminima, ova se aktivnost naziva Internal Link Building.
To je izvrstan način za izgradnju web mjesta. Korisno je smanjiti stopu napuštanja početne stranice i povećati prosječno trajanje „sesije“ na svom blogu.
Dakle, pronađi pouzdane ključne riječi na svojim starim postovima, a zatim hipervezuj tu ključnu riječ na najnoviji post.
Komentari
Kako je tvoj blog sasvim nov, nećeš dobiti puno komentara na svoje postove. Zato nemoj preskočiti nijedan komentar svog bloga. Obavezno odgovori na svaki komentar.
Odgovaranjem na komentare posta na blogu pomaže ti da se povežeš sa svojom zanimljivom publikom. Odražava tvoju društvenu prisutnost i pomaže u izgradnji pozitivnog odnosa s čitateljima. Na taj način pokazuješ da ti je svako mišljenje bitno.
Komentar na blog
U svojoj kratkoj blogerskoj karijeri naučila sam puno stvari. A jedan od njih je povezivanje s blogerskom zajednicom. Ovo je vrlo važno za početnike. Pomoći će ti rasteš kao bloger. Dobit ćeš zahvalnost za svoj blog i postove na blogu (komentare) od blogera.
Većina ljudi koji komentarišu moj blog imaju i svoj blog. Volim posjetiti njihov blog i ostaviti komentar na njihov posljednji post. Možeš to nazvati “Vraćanjem usluge”.
Ja komentarišem tebi, da bi ti sutra komentarisao meni. To je uzajamna koist. I što je najbitnije , djeluje!
Dakle, ako si bloger početnik, toplo preporučujem, ne samo na blogovima komentatora, već i istražite i komentariši neke nove blogove povezane sa tvojim nišama. Uvijek daj prikladan komentar, i promišljen.
Šta dalje?
Sada je tvoj red da za ove korake i napraviš ove stvari nakon objavljivanja bloga.
Iznad je navedeno 7 stvari koje treba uraditi nakon objavljivanja teksta na blogu. Prikazuje ti što trebaš uraditi nakon objave.
Nadamo se da će ti ovaj članak pružiti bolji uvid u te stvari. Molim te napiši u komentar tvoje mišljenje o ovom članku, podijeli ga i pretplati se za nove obavijesti.
Popularno: United Grupa Kupuje Bugarsku Novu! Saznaj Više!