Što je CRM i 10 razloga zašto ga ne biste trebali koristiti

Ali zašto vjerovati u evoluciju. Zašto napredovati? U ovom tekstu donosimo 10 razloga zašto ne biste trebali koristiti CRM softver.

Niste organizirani i pitate se što je CRM? Kome još treba organizacija u poslovanju? Ma daj, to je za štrebere.

Mi smo cool, svaki dan živimo na rubu, a društvo nam se približava čekajući da propadne. Što nam treba CMR? Što je uopće CRM?

Da vidimo.

CRM ili Upravljanje odnosima s klijentima, odnosno sustav kojim održavamo odnose s našim klijentima, u širem smislu podrazumijevaju sve one metode koje je potrebno koristiti da bi gore navedeni odnosi procvjetali.

U manuelnom dobu, prije digitalnog doba, ljudska rasa je koristila razne načine prikupljanja, organiziranja i pohranjivanja podataka o kupcima. Zatim su koristili papir koji su dobili od drveta. Danas postoji softver za to.

1. Zašto bi, zaboga, svi podaci bili na jednom mjestu?

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 1

Prije svega, puno je zanimljivije sjediti za stolom pretrpanim hrpom papira, bilješki, bilježnica i e-mailova. Kao da imaš pametnijeg posla nego da pola svog vremena trošiš na traženje informacija o klijentu s kojim si radio prije godinu dana, a sada, zaboga, želi ponovno raditi s tobom.

Ili još bolje, kad već govorimo o digitalnom dobu, jesmo Microsoft Excel. Bez brige, za par sati ćete pronaći sve potrebne informacije o klijentu, čemu žuriti. Puh, kao da je vrijeme novac.

I zašto bi svi vaši suradnici imali pristup vašoj mreži klijenata. Nema potrebe da im cijela povijest našeg poslovanja bude dostupna. To ne čini ništa dobro.

2. Dakle, ne želite da se svaka komunikacija s vašim klijentom automatski sprema?

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 2

Klijenti svakako obožavaju kada im na svakom sljedećem sastanku postavljate ista pitanja. Također uživate u traženju izgubljenih bilješki s prethodnog sastanka, a da se ne sjećate o čemu ste, dovraga, govorili.

Jedna od mnogih nuspojava CRM-a je da vodi točnu evidenciju o interakcijama između vaših kupaca i vas ili vaših suradnika, što je krajnje neugodno za kupce – znate, kada pazite na ono što govore i kada točno znate kako riješiti svoje probleme.

3. Ne želite poboljšati komunikaciju svojih klijenata i suradnika

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 3

Ono što znate, vaši suradnici ne smiju saznati. Tko im je kriv što ne rade to što ti radiš. Ne dijelite informacije, samo su vaše.

U tom slučaju, CRM je definitivno vaš neprijatelj broj jedan jer omogućuje vašim suradnicima pristup bazi klijenata, podacima o tome što je već napravljeno i što je sljedeći korak, bilo kada i bilo gdje. Tko to još želi – pa ti sigurno nećeš.

Kada ste nedosljedni u bilježenju informacija, rad vaših suradnika postaje gotovo nemoguć. Moraju provoditi sate sastavljajući povijest suradnje između vas i vašeg klijenta, što je odlično, za razliku od – pa, prodaje vaših usluga ili proizvoda.

4. Ne želite poboljšati timski rad

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 4

Nisu li nesporazumi između vas i vašeg tima najbolji na svijetu?

Gubiti vrijeme na trivijalne stvari je stvarno divno. Zašto bi se mučio vodi i omogućite vašem timu da pronađe relevantne informacije o klijentu, dobije informacije koje su im potrebne i nastavi komunicirati s klijentom.

Većina CRM softvera danas je optimizirana za mobilne telefone, tako da mu se može pristupiti s bilo kojeg uređaja, preglednika ili operativnog sustava. Neki od njih čak imaju specijalizirani softver

za Android ili iOS. Sve što je vašim suradnicima potrebno je dobra internetska veza, et voila!

Tvrtke s mnogo zaposlenih često su zainteresirane za metode koje njihovi suradnici koriste, kao i za rezultate koje one donose. CRM vam i ovdje može pomoći. Pomoću njega možete odrediti koji je suradnik dobar za koji dio posla, pronaći zamjenika ako traženi suradnik nije dostupan te izraditi raspored za sve suradnike.

Ali više uživate u neorganiziranosti. Nije te briga.

5. Ne zanima vas napredak vaše tvrtke

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 5

Upravljanje malim poduzećem je slatko, ali zašto ne iskoristiti priliku i povećati broj klijenata i proširiti svoje poslovanje? Ah da, ti to ne želiš.

Izgradnja publike u start-upu može predstavljati glavobolju mnogim početnicima. U tom slučaju, CRM radi posao umjesto vas. U stanju je identificirati nove potencijalne kupce na temelju njihovih zanimanja i interesa te odrediti u koje vrijeme je najbolje promovirati proizvod ili uslugu kupcima. Ciljanje je ključno i CRM to zna.

Ako svoje klijente možete nabrojati na prste, onda vjerojatno ne biste trebali koristiti CRM softver, ali kada taj broj počne ubrzano rasti, dobro, već ćete se moći nositi s papirologijom. Uostalom, tko treba udvostručiti ili utrostručiti svoj godišnji prihod?

S druge strane, korištenje ovog softvera omogućilo bi vam samo da analizirate interese i aktivnosti vašeg klijenta, kao i koje strategije najbolje funkcioniraju, te tako sklopite više ugovora. Također pomaže vašim suradnicima da prate nagli porast vodi te dati prednost onima kojima je to potrebno i tako poboljšati prodaju.

6. Nepotrebna ušteda vremena

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 6

Prilikom dogovaranja s klijentima uglavnom se njime služite društvena mreža Kao Skype, Viber, Facebook, Instagram, telefonski pozivi itd. Ako volite gubiti vrijeme tražeći podatke na svim ovim društvenim mrežama, onda ne biste trebali koristiti CRM hardver.

CRM nudi integraciju društvenih mreža, koje su jedan od najvažnijih prodajnih alata. Na taj način dobivate uvid u svoju publiku, koji sadržaj dijeli, što najviše voli i komentira. Također vam omogućuje automatsko objavljivanje sadržaja, što je sjajno kada nemate vremena za ručno objavljivanje.

Naravno, možete omogućiti i automatsko odgovaranje na poruke na svim društvenim mrežama, tako da vam je svejedno da ćete propustiti nekog klijenta zbog nedovoljnog vremena da mu se posvetite.

što je crm softver

7. Tko još želi poboljšati odnose s kupcima?

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 7

Statistike pokazuju da je ova vrsta organizacije i pohrane podataka o klijentima povećala stopu zadržavanja klijenata (zadržavanje kupaca) na 47%.

Cilj svakog poslovanja je zadržati kupce i pridobiti nove. Kako bismo zadržali svoje klijente, moramo im posvetiti svu pažnju, saslušati ih i u konačnici im ponuditi rješenje za njihov problem, ali takvo da će nam se uvijek poželjeti vraćati po još.

CRM vam može uvelike pomoći u tome jer s njim možete pratiti „kretanje“ svog klijenta i tako uvijek biti korak ispred. Oslobađa vam vrijeme za analizu metoda kojima biste pristupili klijentu i nudi izvješće na licu mjesta.

Osim toga, pomoću njega možete omogućiti automatske poruke dobrodošlice i pratiti klijenta do trenutka konverzije. Na taj bi način vaš pristup klijentu bio potpuno personaliziran, a on bi se osjećao kao vaš najvažniji klijent.

Ali ako to nije predmet vašeg interesa onda ne biste trebali koristiti CRM softver.

8. Uživate u ručnom ispisu izvješća

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 8

Petak je, kraj tjedna, jedva čekate doći kući, otvoriti pivo ili skuhati kavu, sjesti ispred televizora i provesti ostatak vikenda baš kako vam se sviđa. Ups. Izvješće!

Imamo dva scenarija:

Scenarij 1: Ne koristite CRM. Sve morate zapisati rukom. Posao nosiš kući. Ostatak vikenda provodite radeći umjesto da se odmarate. Što je u redu, ako volite raditi vikendom.

Scenarij 2: CRM. Klik. Vikend! Bum! Dva dana potpunog odmora.

9. Ne želite poboljšati prodaju

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 9

Kao što ptice na grani već znaju, cilj svakog posla je prodaja. Ujedno, to je i najteži dio ove slagalice. Sigurno niste zainteresirani uvjeriti nekoga da kupi vaš proizvod ili uslugu, a kamoli da ga zadržite kao svog redovnog kupca.

CRM bilježi sve relevantne informacije vezane uz kupnju vaših proizvoda od strane određenog kupca. Na temelju vrste kupljenog proizvoda ili usluge, automatski predlaže/promiče više sličnih proizvoda ili usluga. To se zove marketing prodaje se.

Osim toga, radi unakrsna prodaja gdje sustav prati povijest kupnje vašeg kupca i na temelju nje predlaže nove proizvode kako bi dobio povratnu informaciju što će ga još zanimati. Sve te informacije pohranjuju se u središnju bazu podataka za svakog klijenta pojedinačno.

Ali nije dobro za tebe, zar ne?

Što je CRM i zašto mi ne treba? – razlog broj 10

Koga još privlači nešto što je korisno, lako i svima dostupno? Vi sigurno ne. Volite ono što je teško dobiti i što nemaju svi.

CRM je nekada bio platforma rezervirana samo za velike ribe. Na ovaj sustav utrošene su velike količine novca, pa je logično zašto su ga koristile samo velike tvrtke.

Danas je CRM lako dostupan svima. Mala poduzeća mogu ga koristiti jednako brzo i jednostavno kao i velika, jer radi na principu pohranjivanja podataka na oblak.

Ono što je još bolje je da vam više nisu potrebne basnoslovne količine novca da biste si to priuštili, a neki od njih su potpuno besplatni. Evo nekoliko prijedloga za CRM softver u 2019.: HubSpot CRMSalesforce CRMSvježe rasprodajePipedrive i bmp’online CRM.

Nadamo se da smo vas ovim tekstom barem malo uvjerili kako je sjajno biti neuspješan u svom poslu. Iako se svijet razvija vrtoglavom brzinom, bolje je držati se tradicije koja nam je, koliko god spora, još uvijek poznata. 

U ovom tekstu donijeli smo vam 10 razloga zašto ne biste trebali koristiti CMR softver. Ako napredak nikako nije vaš cilj onda je ovo definitivno tekst za vas.


Moja Digitalna Akademija

Preporuka:

Supported by TNT Group spot_img

Drugi upravo čitaju

Kako zaraditi na instagramu

Kako zaraditi na instagramu pitaju se gotovi svi koji...

Najbolji laptopi do 4000 kn (500 Eura)

Lista najbolji laptopi do 4000 kn koji moramo priznati...

Kako se koristi Canva 

Kako se koristi Canva besplatan online alat za grafički...

Najbolje ženske zimske jakne u koje se isplati uložiti ove sezone

Iako kalendarski zima još uvijek nije stigla, temperature se...