Vizualni marketing uključuje korištenje vizualnih oblika poput fotografija, infografika, videa i drugih sličnih oblika za predstavljanje određenog proizvoda ili usluge.
Vizualni sadržaj i tekstualni sadržaj su neodvojivi, ali ih je potrebno dobro kombinirati kako bi poruka vašeg brenda bila dobro formulirana i pravilno prezentirana vašoj publici.
Tekstualni sadržaji zasigurno su najbolja osnova za marketing, jer je potrebno kreirati dobar i koristan sadržaj koji će ljudima dati određenu vrijednost.
Međutim, ako želite svoju publiku dovesti do određene vrste interakcije i u konačnici ih pretvoriti u kupce, vizualni sadržaj mora biti dio vaše marketinške strategije.
Borba za pozornost publike nikad nije bila teža ako se ima u vidu da prosječna pažnja korisnika interneta traje samo osam sekundi.
Ako ste za cilj svoje promocije na društvenim mrežama postavili interakciju sa svojom publikom, tada ćete prvo morati pridobiti, a zatim zadržati njihovu pozornost.
Jedan od najboljih načina za to je kvalitetan i učinkovit vizualni sadržaj, jer ljudi uče vizualno i obrađuju vizualni sadržaj do 60 000 puta brže od tekstualnog sadržaja.
Želite li saznati kako obogatiti svoje vizuale na društvenim mrežama kako bi ih učinili privlačnijima i privukli pažnju vaše publike, pročitajte ostatak ovog teksta.
Vizualni sadržaj za brendiranje
Vrlo je važno dobro isplanirati vizualni identitet svog brenda kako bi vaša publika stekla dobar prvi dojam. To prvenstveno znači izradu odgovarajućeg kvalitetnog logotipa po kojem će vaši proizvodi i usluge biti prepoznatljivi.
Ljudi stvaraju dojam u prvim milisekundama, tako je bitno je da profil i naslovna fotografija odgovaraju bojama i elementima vašeg vizualnog identiteta budući da je to prvo što netko vidi kada posjeti vaš Facebook stranicu ili Instagram račun.
Također, morate paziti da vaš vizualni identitet bude dosljedan na različitim društvenim mrežama kako biste povećali prepoznatljivost svog brenda.
Za dobar prvi dojam koji želite imati kod svoje publike, potrebno je kreirati kvalitetne vizuale koji će povezati vaš brend.
Trebale bi biti trajne uz neke manje izmjene, pa na primjer ne biste smjeli dopustiti da pahulje i snježna bjelina i dalje budu na vašoj profilnoj fotografiji, a ljeto je već počelo.
2. Objavite kvalitetne fotografije
Fotografije su temelj vizualnog sadržaja na društvenim mrežama. Važno je da fotografije koje koristite za promociju budu kvalitetne i da izgledaju profesionalno.
Najviše se koriste na društvenim mrežama zaliha fotografije, jer njihovo korištenje ne zahtijeva puno vremena, s obzirom na to da postoji mnogo stranica koje su raznolik izvor besplatnih fotografija.
Međutim, kada koristite besplatno zaliha fotografije postoji opasnost da vaša konkurencija istu iskoristi za svoju promociju, što svakako ne želite. Osim toga, ova vrsta sadržaja može biti dosadna vašoj publici, jer se uglavnom radi o sličnim vizualima, koje su vaši pratitelji već negdje vidjeli.
Zato bi bilo idealno da koristite originalne fotografije. Na taj način ćete biti jedinstveni i isticati se od konkurencije. Možete angažirati profesionalnog fotografa koji će snimiti profesionalne i unikatne fotografije koje će privući vašu publiku, što će vam se višestruko isplatiti.
Dodatni savjet: Ako nemate vremena ili novca za izradu originalnih fotografija za svoju promociju, a ipak odlučite to iskoristiti zaliha fotografije, bilo bi ih dobro obogatiti i izdvojiti od sličnih kreiranjem okvira predloška u koji ćete ih umetnuti i kao takve objaviti.
Izradite predložak u skladu s elementima i bojama vašeg brenda, koji će biti općeniti zaliha učiniti fotografije jedinstvenijima.
3. Snimite video sadržaj namijenjen društvenim mrežama
Vizualni sadržaj i videozapisi idu zajedno kao igla i konac. Video je najvažniji aspekt vizualnog sadržaja. Mnogi marketinški stručnjaci ističu ga kao jedan od najboljih načina promocije na društvenim mrežama.
Budući da predstavlja kombinaciju zvuka, slike i teksta, vizualno je privlačan i izdvaja se od ostalih oblika vizualnog prikaza.
Međutim, kada ga stvarate, trebali biste obratite pažnju na nekoliko stvari. Svaki video treba optimizirati i prilagoditi platformi na kojoj će biti objavljen.
Potrebno je biti učinkovit kako bi se privukla pozornost publike na samom početku, jer se video automatski reproducira na Facebooku, pa je potrebno zainteresirati publiku da nastavi gledati video. Video ne smije biti dosadan i mora biti relevantan za vaš brend i kampanju koja je u tijeku.
Kraći videozapisi učinkovitiji su u objašnjavanju vašeg proizvoda, dijeljenju nekih savjeta s publikom, a također možete predstaviti korisnička iskustva sa svojim proizvodom i uslugom u videozapisu.
Osobito “Kako da” upute mogu objasniti neke od složenijih proizvoda i dati vašoj publici odgovore na određena pitanja. Autentičnost i originalnost su važni, tako da ne morate imati video visoke kvalitete da biste dobili željene rezultate.
Dodatni savjet: Koristite moćne opcije video streaminga uživo kako biste svoj brend približili ciljnoj publici i izgradili povjerenje. Prijenosi uživo daju vam priliku da pokažete tko stoji iza brenda, te da svoju publiku uključite u proces koji se odvija “iza kulisa”, što će zasigurno dovesti do veće interakcije.
4. Koristite infografiku
Statistika više ne mora biti dosadna ako je prezentirate na pravi način. Infografika je odličan alat za to. S njima možete predstaviti veliku količinu informacija svojoj publici na jasan i zanimljiv način.
Ako pogledamo da 65% ljudi bolje uči vizualno, onda je sigurno da ćete korištenjem infografike uspjeti učinkovitije educirati ciljanu publiku i dati određenu vrijednost.
Međutim, kada ih stvarate, morate paziti da stvorite atraktivan vizualni sadržaj koji će vaša publika kliknuti i podijeliti. Infografika mora sadržavati neke važne informacije koje su relevantne za vaš brend.
Ako smatrate da niste dovoljno spremni za izradu vlastitog videa, a želite podijeliti neke važne informacije sa svojom publikom, lako ih možete prezentirati kroz lijepo dizajniranu infografiku.
Koji god od ovih oblika odabrali za svoju prezentaciju, vaša prisutnost na društvenim mrežama bit će puno učinkovitija, ali to svakako ovisi o vrsti podataka koje želite podijeliti. Možete koristiti mnoge besplatne online platforme poput jednostavnog stvaranja infografika Canve.
5. Napravite originalne MEME postove
MEME postovi su slike ili fotografije s opisima koji su smiješni ili ironični. S jedne strane, one su kao interne šale i MEME objave zapravo na zabavan način gledaju na neka aktualna događanja i trendove.
Oni su sve popularniji oblik izražavanja na društvenim mrežama i izvrstan su način da privučete pozornost publike, čak i ako vaša objava postane viralna.
Međutim, kako bi vaša MEME objava najbolje predstavila vaš proizvod ili uslugu, morate obratiti pozornost na određene stvari. Idealno bi bilo kreirati originalne MEME objave u skladu s vizijom i ciljevima vašeg brenda.
Ako je vaša ciljna publika starija populacija, možda neće razumjeti vašu šalu, budući da MEME postove uglavnom stvara i dijeli mlađa populacija.
U svakom slučaju, MEME postovi ne bi trebali zamijeniti izvorni sadržaj, već samo služiti kao dodatak vašoj marketinškoj strategiji kako biste privukli pozornost vaše publike.
Preporučujemo i ovo
- Kako se koristi Canva za Instagram
- Kako zaraditi sa Canva alatom
- 20 načina kako zaraditi novac online!
- Financiranje električnih vozila
- Kako naučiti digitalni marketing
- Kako podesiti VPN mrežu