back to top

YouTube optimizacija (7 trikova za više pregleda videa)

Pogledajte 7 trikova preko kojeg je došao moj kanal do preko 130.000 pregleda.

Da li znate šta je YouTube optimizacija? Želite znati kako optimizirati svoj kanal za YouTube algoritam?

Ovo su savjeti iz prve ruke koji će pomoći vašem sadržaju da dosegne više ljudi i dobije više pregleda.

Najbolje od svega?

Sve ove stvari je lako primijeniti, a možete ih primijeniti već danas.

Idemo.

YouTube optimizacija – TOP 7 savjeta

Znate li što je najvažnije za bolji plasman na YouTube-u?

Jeste li upoznati s pojmom zadržavanje publike?

Zadržavanje publike u prijevodu znači postotak gledanosti određenog videozapisa YouTube-u, a videozapisi s ovim visokim postotkom obično dobro rangiraju. Prije nekoliko godina broj pregleda bio je jedan od najvažnijih čimbenika rangiranja, pa su video s više pregleda bolje rangirani.

Međutim, YouTube je na kraju shvatio da je to veće broj pregleda ne znači nužno bolji video, a danas je fokus na kvaliteti.

Ako se postotak videa ne gleda puno, te ako nije zanimljiv korisnicima, bit će puno teže bolje rangirati u pretrazi.

2. Raditi na povećanju pretplatnik-a

Većina YouTubera ima problema s pratiteljima na svom kanalu. Često se događa da imaju recenzije, klikove, pa čak i komentare, ali ljudi se jednostavno ne žele pretplatiti na kanal.

Zapitajte se – na koliko kanala ste pretplaćeni?

Jedan od najjednostavnijih načina za povećanje broja pretplatnika na kanal vjerojatno je jednostavan kažete ljudima da se pretplate. Znam da zvuči smiješno i previše jednostavno, ali ponekad ljude treba podsjetiti da poduzmu određenu radnju.

Ako uplaćujete depozit, nemojte zaboraviti reći ljudima da se prijave ako im se sviđa sadržaj. Vidjet ćete da ova taktika funkcionira.

3. Koristite kolač i fore iz SEO optimizacije za Google

Dobra vijest za sve one koji znaju za SEO optimizaciju Google da je YouTube optimizacija je uglavnom slična. Nakon svega, Google kupio YouTubea njihov algoritam je prilično sličan.

Kao neke osnovne stvari s kojima možete započeti su: ključna riječ u naslovu videa, kao i u opisu videa. Ako ste pažljivo slijedili naše digitalni trikovi vjerojatno već znate kako bi taj opis trebao izgledati.

Video oznake također trebaju sadržavati ključne riječi. Sve ovo će donekle pomoći da se vaš video bolje rangira, no ono što je ipak presudno je kvaliteta samog videa.

Znam da zvuči kao pretjerano korištena fraza, ali sadržaj je uvijek kralj, kako u tekstualnom tako iu video obliku. Ako je vaš sadržaj dovoljno zanimljiv i ako daje vrijednost korisniku, video ima velike šanse za dobro rangiranje.

google i youtube optimizacija
YouTube optimizacija

4. Potrudite se izazvati komentare

YouTube je potvrdio da je bolje rangiran u videozapisima koji zadovoljavaju sljedeće: imaju puno komentara, imaju dobar odnos like vs dislike, imaju puno dijeljenja, generiraju pretplate na sam kanal.

U suštini, videozapisi koji ne generiraju puno komentara i koji su pomalo nezanimljivi, vjerojatno će biti prikovani na mjesto gdje ih nitko nikada neće pronaći.

Stoga, prije nego što snimite i objavite određeni video, prije svega se zapitajte hoće li taj video ispuniti te stvari. Mislite li da će se ljudima svidjeti i generirati komentare? Pruža li ikakvu dodanu vrijednost?

5. Naslov mora razderati

Ako ste do sada pažljivo pratili naše digitalne trikove, onda znate kako bi trebao izgledati post na blogu na koji će ljudi htjeti kliknuti. Odlična vijest je da je formula gotovo identična za YouTube videa.

Dakle, postoji nekoliko stvari koje trebate učiniti.

Koristite brojeve. To može biti broj godina, broj koraka koji netko treba poduzeti, broj stvari koje će naučiti ili određeni broj. Nešto poput: “Kako sam povećao posjet blogu za čak 147% u samo 18 dana.”

Koristite i “jake” riječi kao što su ultimativni, jedinstveni i potpuni, ne zaboravljajući i zagrade.
Prema istraživanju provedenom na YouTubeu, naslovi sa zagradama ostvaruju čak 38% više klikova.

youtube optimizacija
youtube optimizacija

6. Prednosti Sličica “BOGY”

Još jedna važna stvar kada je u pitanju YouTube optimizacija je sam izgled videa u pretragama. YouTube potvrdio da je više od 80% videozapisa koji se rangiraju na prvoj stranici prilagođeno je sličica.

Jedan od načina na koji možete stvoriti predložak koji se ističe je korištenje “BOGY – plava, narančasta, zelena, žuta” boja, odnosno plava, narančasta, zelena i žuta.

Crvena boja dominira YouTube-u, a ako se naš hram vizualno izdvaja od ostatka sadržaja na kanalu, ljudima će biti lakše zapeti za oko.

Također, neka se slova ističu i budu čitljiva na svakom uređaju. Preporučljivo je koristiti sva velika slova u sličicaza video.

7. Umetnite ključne riječi u opise videa

Postoji jednostavan predložak kako napisati opis ispod videa na YouTube-u.

U uvodu videa, kao i u uvodu u tekst, unesite ključne riječi. Neka bude zanimljivo zadirkivač za ono što je u videu, na način koji ističe prednosti koje bi netko trebao pogledati.

Nakon 150 uvodnih riječi, razradite priču, detaljno objasnite što ljudi mogu vidjeti na njoj, a na kraju sve završite s nekoliko korisnih poveznica i sažimajući cijelu priču.

I to bi bilo to kad je u pitanju YouTubeje optimizacija. Ako želite više sadržaja o YouTubeu, pogledajte naš tekst o tome kako napraviti YouTube kanal koji će se pokidati.


Moja Digitalna Akademija

Preporuka:

Supported by TNT Groupspot_img

Drugi upravo čitaju

Zašto su bebi hladne ruke

Zašto su bebi hladne ruke? Obukli ste svoju bebu...

Najbolji mobiteli do 1500 kuna

Najbolji mobiteli do 1500 kuna. Koji mobitel kupiti i...

Najbolji laptopi do 4000 kn (500 Eura)

Lista najbolji laptopi do 4000 kn koji moramo priznati...

Legalni načini za online zaradu od kuće

Postoje mnogi načini za online zaradu od kuće ali...