back to top

Pisanje SEO tekstova (7 NAJČEŠĆIH GREŠKA KOJE NAČINITE)

Saznajte koje su najčešće greške kada je u pitanju pisanje SEO tekstova

Pisanje SEO tekstova nekada donosi određene izazove i nekada se mogu pojaviti određene greške. Jedna od čestih grešaka pri pisanju SEO tekstova je kada su tekstovi napisani isključivo iz ugla vlasnika stranice, bez obraćanja pažnje na korisnika.

Znamo da nije lako ući u tuđe misli, pa razumijemo zašto se to događa. Međutim, ako želite doći do idealnih klijenata, vrlo je važno pokušati imati na umu njihovo stajalište.

Korisnika zanima što nudite, kako možete riješiti njegov problem i koja je njegova korist od čitanja vašeg teksta.

Također, pazite da koristite riječi “ja” i “mi” kako ne biste pretjerali. Neka tekst bude o korisniku, a ne o vama.

pisanje seo tekstova

Pišete tekstove koje je teško čitati

Još jedna pogreška koju biste trebali izbjegavati je pisanje sadržaja koji je teško razumjeti. Ako tekst prilagodite tako da ga bude lako razumjeti, odmah ste otvorili put ka većoj publici.

Stoga je jasan i čitljiv tekst jedna od najvažnijih stavki SEO strategije. Ljudi moraju razumjeti poruku koju im pokušavate prenijeti u svojim tekstovima.

Ako ne razumiju, velika je vjerojatnost da će napustiti vašu stranicu i izbjegavati je u budućnosti.

Pisanje SEO tekstova samo po sebi nije lako. Međutim, ako znate što tražiti, to će vam znatno olakšati posao. Na primjer, izbjegavajte duge rečenice i veliki broj tehničkih izraza.

Kako ne biste zaboravili na sve te važne sitnice, koristite SEO dodatke koji će ukazati na potencijalne greške.

pisanje seo tekstova
pisanje seo tekstova

Preuzimate ili pišete loš sadržaj

Velika pogreška u pisanju SEO tekstova je ako preuzimate tekstove s drugog sadržaja i postavljate ih kao svoje. To može značajno smanjiti vaš SEO rezultat. Ako tražilica prepozna tekst kao plagijat, ili ako je loše napisan, vjerojatno će uništiti vaš SEO rezultat i kazniti vas.

Pišite originalne tekstove ili ako niste u mogućnosti preuzimati i preuzimati činjenice s drugih stranica, dobro istražite temu o kojoj pišete. Surađujte s pouzdanim piscima SEO-a i pazite da ne preuzimate netočne informacije iz nepouzdanih izvora.

Pišete nebitan ili kratak sadržaj

Pazite da na blog ne pišete sadržaj koji nije relevantan za ono što radite i od kojeg vaši čitatelji neće imati koristi. Također, obratite pažnju na dužinu teksta, bitno je da prelazi najmanje 700 riječi.

Jer, koliko će korisnici imati povjerenja u vas i vaše sposobnosti ako pišete kratke tekstove i date im samo dio znanja o važnim činjenicama koje traže?

Razmislite da li biste svoje vrijeme posvetili čitanju teksta koji vam ne treba ili vam nije od koristi? Vjerojatno ne biste ni posjećivali stranice s takvim sadržajem.

Pisanje SEO tekstova nije teško savladati, ali nije ni lako. Ako želite da vaša stranica i sadržaj uspiju, važno je obratiti pažnju na te stvari i stalno raditi na svojim sposobnostima.

Kako kvaliteta vašeg sadržaja bude rasla, tako će preglednik i vaši korisnici to primijetiti i cijeniti.

pisanje seo tekstova
pisanje seo tekstova

Kako se može stvoriti SEO-optimizirani sadržaj koji je prilagođen publici?

Stvaranje SEO-optimiziranog sadržaja koji je prilagođen publici može biti teško. Prvo, treba se provesti istraživanje ključnih riječi koje se traže u određenoj niši ili industriji.

Ove ključne riječi treba prirodno integrirati u sadržaj na način koji će pomoći publici da pronađe ono što traže, ali i ostaviti dojam na tražilice. Korištenje ključnih riječi u naslovima, podnaslovima i u prvom i zadnjem pasusu sadržaja može biti korisno.

Slijedeći korak je izrada kvalitetnog i privlačnog sadržaja koji je prilagođen publici. Sadržaj treba biti originalan, koristan i informativan, a također i relevantan za ključne riječi. To će pomoći u izgradnji povjerenja publike i stvaranju emocionalne veze s sadržajem.

Kada se kombinira ključne riječi i prilagođeni sadržaj, SEO-optimizirani sadržaj može dovesti do boljeg rangiranja na tražilicama. Međutim, važno je imati na umu da se ne radi samo o rangiranju.

Krajnji cilj je stvoriti sadržaj koji će biti vrijedan publici, a što će rezultirati povećanjem posjeta, dužeg zadržavanja korisnika na stranici i povećanju konverzija.


Moja Digitalna Akademija

Preporuka:

Supported by TNT Groupspot_img

Drugi upravo čitaju

Sedam razloga da ove godine ljetujete u Grčkoj

Turistima iz Bosne, Jadran je najbliži i najlogičniji izbor...

Istinsko uživanje u Poljskom Multi Lotu: Savjeti, rezultati i veliki dobici

Započnite svoju pustolovinu kroz Poljski Multi Loto 20/80, igre...

Globalhost d.o.o. širi svoje poslovanje preuzimanjem servisa Genesis

U najnovijem razvoju događaja na tržištu web hostinga i...

Kako zaraditi dodatni novac preko interneta

Savjeti koji će vam pomoći zaraditi dodatni novac preko...