Priča o Najzanimljivijem čovjeku na svijetu

On je naučio Chuck Norrisa borilačkim vještinama. Supermen ima pidžamu s njegovim znakom. Njegov potpis osvojio je Pulitzerovu nagradu. Mrak se plaši njega. Ako ne znate o kome je riječ, krajnje je vrijeme da saznate.

Priča o Najzanimljivijem čovjeku na svijetu je vrlo zanimljiva i sigurni smo da će vas ostaviti bez daha.

Jonathan Goldsmith danas ima 82 godina i nikada nije uspio da postane čuvena hollywood – ska zvijezda, ali njegova popularnost je ogromna. O tome dovoljno svjedoči podatak da je prije nekoliko godina Michael Jordan želio da se slika s njim. Ko je ovaj čovjek?

On je Najzanimljiviji čovjek na svijetu ili, u originalu, „The Most Interesting Man in the World“. Nastao je kao dio kampanje za marku piva Dos Equis, koji se prije ove kampanje prodavao isključivo u dvije savezne američke države: Teksasu i Kaliforniji. Kada je Najzanimljiviji čovjek, mješavina Jamesa Bonda i Ernesta Hemingveja, u kampanju umiješao svoj šarm, ovaj brend postao je šesti najčešće izvožen brend piva u S.A.D.

Ljudi žele da budu zabavni

Kampanja je započeta 2006. godine. U početku, Dos Equis nije imao nikakvu predstavu o tome do koje mere će se ova kampanja razviti. Njene prve korake kreirala je EuroRSCG kompanija iz New York – a, gdje je najprije emitovano prvih nekoliko reklama, kao dio strategije pokrivanja istoka S.A.D. Baš kao ni Dos Equis, Goldsmith također nije sanjao kolika slava ga čeka.

priča o najzanimljivijem čovjeku na svijetu

Dos Equis je tražio glavnog glumca za ovu reklamnu kampanju, i to baš onakvog kakav bi se uklopio u njihovu zamisao. I dok mnoštvo reklamnih kampanja podrazumijeva sportske automobile, zgodne djevojke i egzotične destinacije, Dos Equis je smatrao da korisnici njihovih proizvoda najviše od svega žele da budu zabavni svojim prijateljima. Stoga su, umjesto angažovanja mlađeg glumca, odlučili da to bude stariji. Logika iza ove odluke je sljedeća: mlađi muškarac mogao bi, od strane njihove ciljne publike, da bude doživljen kao prijetnja ili kao podsjetnik na sve ono što u životu nisu postigli, a on jeste (čim sebi može da priušti sportske automobile, zgodne djevojke i egzotične destinacije).

Onaj kog su tražili sam sebe opisuje kao ruskog Jevrejina iz New York –  koji je pomalo hipohondar. Do trenutka kada je angažovan za Dos Equis-ovu reklamnu kampanju, već se oprostio od ideje da će postati hollywood – ski glumac, pa je zato svoju pažnju preusmjerio na poslovne poduhvate koji uključuju sječu drveća i pranje automobila. Danas je to čovjek koji lika Najzanimljivijeg čovjeka na svijetu i živi, jer oni koji su ga susretali kažu da njegov šarm postaje očigledan čim počne da govori.

Najzanimljiviji čovjek u realnom svijetu

Njegova priča u glumačkim vodama započinje nakon što su ga „zamolili da ode“ s Univerziteta u New York – u, gdje je bio veoma posvećen žurkama, a nakon afere s profesoricom, stvar je eskalirala. Nakon toga se pridružuje poznatom teatru Living Theater-u, a prva scena koju je ikada radio bila je čista improvizacija. S obzirom na to da prethodno nije imao nikakvog glumačkog iskustva, odlično se snašao, što mu je omogućilo da nastavi da igra na Broadway – u.

Ubjeđen da može da uspije u Hollywood – u, Goldsmith pakuje svoje stvari u stari Volkswagen i odlazi na Zapad. Ali, tamo se ništa interesantno nije desilo. To ga je natjeralo da zarađuje vozeći kamion za smeće u kom je uvijek imao spremno jedno plavo odijelo, u slučaju da veoma brzo mora da se nađe na nekoj privlačnoj audiciji. I to se konačno desilo.

priča o najzanimljivijem čovjeku na svijetu

Prvo pojavljivanje gospodina Goldsmitha na televiziji bilo je u popularnom vesternu „Gunsmoke“. Ali, dio scenarija, koji je zahtijevao jahanje konja, predstavljao je istinski problem za momka odraslog u Bronxu. U namjeri da ipak okuša sreću s jahanjem, završio je u blatu, ali se isto nije desilo i njegovoj karijeri, kao što se pribojavao. U istoj seriji se pojavio još šesnaest puta, kao i u brojnim drugim.

Kada je Dos Equis započeo svoju kampanju, njihovo pivo, ali ni Goldsmith nisu bili zvijezde, već sporedne uloge. Oni su Najzanimljivijeg čovjeka na svijetu zamislili kao zrelog, iskusnog glumca koji nije previše prepoznatljiv. I u tom trenutku se staze Dos Equis-a i Goldsmitha ukrštaju

„Sve što sam znao je bilo to da traže glumca sa vještinom improvizacije“, prisjeća se on. I sve što je trebalo da kaže bilo je: „I tako sam oborio ruku Fidelu Kastru.“ Nemajući mnogo informacija za osmišljavanje lika, Goldsmith odlučuje da ga zasnuje na svom starom prijatelju Fernandu Lamasu.

Povezanost između glumca i lika definitivno je postojala, pa se lako moglo primijetiti da Goldsmith zaista dijeli mnoštvo osobina s Najzanimljivijim čovjekom: godinama je živio na jedrenjaku, a jednom je spasio jednu djevojčicu od davljenja i čovjeka kog je uhvatila snježna oluja na planini Vitni. Znao je gdje pronaći dobru salatu od školjki na Bahamima. I ne pije uvijek pivo, već je ljubitelj martinija i viskija.

Goldsmith svoj lik opisuje kao fantaziju svakog muškarca, sa šarmom prošlih vremena i rustičnom elegancijom u kontrastu s današnjim vrijednostima, gdje su davno nestali kavaljerstvo i džentlmenstvo.

Najzanimljivija kampanja na svijetu

Kampanja je lansirana 2009. godine, a veoma brzo je prodrla u pop kulturu. Prema podacima Heineken USA, prodaja Dos Equisa se 2011. godine u odnosu na 2006. više nego udvostručila, došavši do brojke veće od 15 miliona prodatih jedinica piva. Kampanja se držala iste formule čak i kada su se smjenjivali direktori brenda i same kompanije.

priča o najzanimljivijem čovjeku na svijetu

Jedna serija reklama sastojala se od Najzanimljivijeg čovjeka u situacijama koje su opasne ili intrigantne, smještene u različite dekade – od šezdesetih pa sve do devedesetih. Najprije se najčešće nalazio u nekoj adrenalinom zasićenoj situaciji, dok bi narator rekao nešto poput rečenica s početka, kao što je: „On je pobijedio u igri zurenja sa samim sobom“. Drugi set reklama bio je jednostavniji, a u njemu je Čovjek davao savjete na teme poput speed-datinga, kao što su: „Uvjeravam vas, većina žena ne smatra brzinu vrlinom“.

Kampanja nastoji i da pomijera granice, pa je tako prošle godine zbog te namjere dospjela i u izvjesne nevolje. Naime, na jednom bilbordu je pisalo: „Prilazite ženama kao što biste divljim zvjerima, s oprezom i umirujućim glasom“. Jasno je da su bilbordi, nakon što su se određene ženske grupe pobunile, veoma brzo uklonjeni.

Zanimljiva stvar u vezi s gospodinom Goldsmithom je ta što ga nećete vidjeti u javnosti, na televiziji ili u filmovima, kao Najzanimljivijeg čovjeka. Heineken USA kaže da su odbili mnoštvo takvih ponuda, zato što ne žele da njegov lik zasjeni sam brend. Bez obzira na to, Čovjek i dalje čini čuda kada je riječ o prodaji.

Goldsmith je, u međuvremenu, ukotvio svoju jedrilicu za stalno i preselio se na mirno imanje u Vermontu. Iako nije postao hollywood – ska zvijezda, on defintiivno jeste slavan, jedan od onih ljudi koje drugi prepoznaju na ulici. I sve to zbog reklame za pivo

Kaže da je biti Najzanimljiviji čovjek na svijetu najbolja stvar koja mu se u životu desila. Isto je vjerovatno mislila i Heineken USA za svoju kampanju.

0 0 Glasovi
Article Rating
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare

Zanimljivosti

spot_img