Dakle, kako pronaći ideje za pisanje bloga?
Prosto. Jesi li već na društvenim mrežama i uživaš u njihovim brojnim čarima? Evo još jednog načina na koji društvene mreže možeš koristiti u svoju korist, kreiranje ideja za blogove. Svi tražimo super ideje za angažovanjem naše publike.
Pisanje kvalitetnog sadržaja u početku može privući dodatnu publiku i velik promet na tvoj blog, i u krajnjem najbolje slučaju još čitaoca.
Ako se ovo uradi kako treba, može biti jako isplativo, također se može pokazati kao jedna od najefektnijih strategija marketinškog plana.
Ovaj članak će ti pomoći da savladaš raskorak između društvenih mreža i sadržaja tvog bloga, jer ću ti pokazati načine na koje možeš idealno iskoristiti svoju prisutnost na društvenim mrežama i dobiti neke jedinstvene i zanimljive ideje za objave na blogu.
Pročitaj i Kako koristiti Pinterest za blog
1. Slijedite influensere i Key Opinion leaders iz tvoje kompanije
Ima li boljeg načina za traženje inspiracije od praćenja ljudi koji su već zauzeli svoju poziciju na skali društvenih mreža?! Kada govorim o uticajima na društvene mreže, ljudi uglavnom misle na velika imena slavnih ili na visoko profilirane političare, ali istina je da na društvenim mrežama postoje influenceri za gotovo svaku industriju i nišu.
Angažovanjem pravih ljudi na društvenim mrežama može ti omogućiti pristup mnogim kvalitetnim sadržajima koji je povezan temama sa kompanijom u kojoj si trenutno zaposlen ili sa kojom posluješ.
Uloži puno napora u pronalasku odgovarajućeg influensera za svoju kompaniju. U ovom slučaju je odgovarajući onaj koji želi share-uje puno sadržaja sa svojim pratiocima i onaj koji ima puno pratioca.
Angažovanjem nekoga ko je značajan na društvenim mrežama („jak glas“) olakšava ti
Praćenje nekoga ko ima jak glas i društvenu prisutnost pomaže ti da budeš upoznat sa najnovijim trendova i daje ti ideje o temama koje gledaoce zanima. Provjeri sadržaj koji proizvode, nadopunjuje li narav tvog brenda ili ne.
2. Slijedi hashtagove
Hashtagovi su jedna od najpopularnijih postavki društvenih mreža. Možeš upisati ključne riječi koje se odnose na tvoje operativno polje i pratiti ljude koji objavljuju sadržaj sličan tvom.
Hashtagovi te mogu dovesti do dobrog i organskog sadržaja i pomoći u širenju dosega na globalniju razinu. Na ovaj način možeš provjeriti šta ljudi iz cijelog svijeta razmišljaju ili objavljuju na ključnoj riječi koju si upisao i koju su oni upisali.
Na osnovnu #hashtagova možeš proširiti svoju svoju perspektivu i vidjeti šta nedostaje tvojoj mreži. Zato slijedi #hashtagove, oni će te odvesti do željenog sadržaja i pomoći će ti da vidiš šta je trenutno najaktuelnije; da budeš u trendu. Što nas dovodi da stavke broj tri.
3. Slijedi trendove
Živimo u svijetu u kojem se brzo živi, i ono što je danas aktuealno i u trendu, sutra se istog nećemo ni sjećati. Iznova i iznova izviru novi trendovi.
Post na blogu može se zaboraviti u jednom danu, a informacije začas mogu zastarjeti.
Ovom tehnikom ćeš biti stalno upoznat sa najaktuelnijim temama. Svjesnost stvari koje se događaju u svijetu pomaže ti u stvaranju ideja koje se odnose na ono što ljudi neprestano traže.
Zamisli da su društvene mreže jedan maraton, i ti trčiš tačno onom stazom kojom je najbrže doći do cilja, upijaš tu snazu i snagu koristiš kada ti je potrebna a štediš kada to možeš.
Na primjer, podizanje glasa o nepotizmu ili objavljivanje sadržaja na dan majki ili svjetski dan emoji-ja; praćenjem trendova šalješ jasnu poruku svojim čitaocima.
Ja sam sam u trendu, svjestan sam šta se trenutno dešava oko mene i među prvima ćeš to podijeliti sa njima. Ljudi danas cijene kada znaju informacije prvi, i ti tako postaješ vrijedan praćenja.
Sadržaj kreiran sa trenutnim trendovima može biti kratkotrajan, ali se pokazao kao orginalaniji i privlačniji u poređenju u sadržajem tradicionalnih metoda.
Upotrijebi neke alate koji će ti pomoći da ideš u korak sa trendovima.
Na primjer, pomoću Google trends možeš pratiti razne trendove koje se dešavaju u određenom vremenskom roku i tako biti vodeći u kreiranju kompetentnog i zanimljivog sadržaja.
4. Koristite interaktivne značajke
Je li se pitate šta objaviti sad? Ako sada klimaš glavom i potvrđuješ, odgovor je ispred nosa. Tvoji pratitelji!
Budi interaktivan/-na sa njima, pitaj ih šta bi voljeli čitati, šta bi voljelo da se nađe sljedeće na tvom „kanalu“.
Ova metoda naziva se ‘crowdsaging’.
Na taj način, ovim metodom se zadržava publika, jer smatraju da je njihovo mišljenje bitno, da se uzima u obzir.
Društveni mreže imaju puno ključnih metoda koje možeš iskoristiti u svoju korist.
– Q&A question i odgovori (Pitaj svoje čitaoce sta žele više)
– često provjeravaj svoje komentare
– live video
Provjeri odgovore svoje pratioca i provjeri moželiš li poraditi na tome ili ne ?!
Ako kombinuješ mišljenje svojih pratioca i sadržaj imat ćeš veću stopu uspjeha.
Nadam se da te je ovaj post potaknuo da kreiraš ideju koja će privući pratioce.
Traži inspiraciju svuda i svoju inspiraciju napiši!
Što onda?
Iznad je navedeno Kako pronaći ideje za objave na svom blogu pomoću društvenih mreža?
Nadamo se da te je ovaj članak motivisao za nove ideje.
Ako želite naučiti nešto novo o tome šta je blog i kako zaraditi uz pomoć bloga posjetite portal miltonmedia.
Podijeli ovaj članak ako si uživao/-la i pretplati se na naš bilten za buduće obavijesti.
Hvala vam!
Pročitajte i ovo:
- Kako napraviti uspješan blog post
- Kako se koristi Canva
- Kako uplatiti novac fizičkom licu
- Kako Postati Influenser
- Šta znači natalna karta? – Nauči čitati svoju natalnu kartu!
- Klubovi Beograd TOP 10 najboljih
- Germanija kladionica