back to top

SEO na mobilnom uređaju – 7 najčešćih pogrešaka

Ovaj tekst će vam pomoći omogućuju vam da prepoznate i izbjegnete 7 najčešćih pogrešaka koji se javljaju kada je u pitanju SEO na mobilnom uređaju.

Zašto je SEO na mobilnom uređaju jedan od glavnih prioriteta kada je u pitanju optimizacija za tražilice?

Prvo, korištenje mobitela je nadmašilo stolna računala, a drugo, većina pretraživanja, ako pratite Googleove statistike, odvija se na pametni telefon uređaja.

Svi smo svjesni činjenice da veliki G prešao na “mobilni prvi indeks”.

Svi znate kako se kaže “zadovoljan kupac se uvijek vraća”, I sukladno tome zadovoljstvo mobilnih korisnika je Cilj broj 1 za tražilice.

Iznad svega, nije ni čudo zašto se tolika pozornost posvećuje ovom području prije nego što dobijete visoku ocjenu.

Dobro napravljeno SEO na mobilnom uređaju je ključno ne samo zato što danas imamo najviše mobilnih korisnika u odnosu na stolna računala, već je poenta to Google i Bing koristiti prilagođen mobilnim uređajima kao singl na ljestvici u mobilnom pretraživanju.

Ako želite da svi oni koji dolaze na vašu web stranicu imaju pozitivno korisničko iskustvoisprobajte ova 3 savjeta:

  • Optimizirajte svoju web stranicu za jednostavno pretraživanje na mobilnim uređajima
  • Na dnevnoj bazi slijediti broj posjetitelja s mobitela
  • Ti koristiš UX optimizacija i kontrolirati brzina učitavanja stranice pomoću GT metrika

Posljednji savjet je vrlo važan, ako ozbiljno shvaćamo podatke Googlea kako se vrijeme učitavanja stranice povećava od 1 do 10 sekundiprilika za
stopa odbijanja to je isto 123%.

Jesi li spremanVežitni pojasevi, polijećemo!!

SEO na mobilnom uređaju

SEO NA MOBILNOM UREĐAJU – 7 NAJČEŠĆIH GREŠAKA

Stranice koje se sporo učitavaju

SEO na mobilnom uređaju – pogreška broj 1

Brzina učitavanja web stranice postala je važan čimbenik rangiranja jer poboljšava vaš organski rang na Googleu, ali također pruža zadovoljstvo korisnika.

Jeste li znali da čak 53% ljudi ne ustručava se napustiti stranicu ako je potrebno više od 3 sekunde da se učita?

Ako želite izbjeći ovu pogrešku, upotrijebite ovu 3 jednostavna savjeta:

  • Smanjiti broj preusmjeravanja na druge stranice (više vanjskih veza znači manju brzinu učitavanja stranice)
  • Ti radiš u vremenu odgovora poslužitelja (tijekom 200 milisekundi koristite minimalne resurse na web mjestu)
  • Optimizirajte svaka fotografija na web stranici (veličina fotografije je obrnuto proporcionalan brzina učitavanja, spremite dragocjenih kilobajta)

Oglasni prostor na stranici

Kako znati je li vaša web stranica optimizirana za mobilne uređaje?

Dizajn mora biti odgovoransve stranice i funkcije trebale bi se ponašati isto kao na verzijama za stolna računala i ako sadržaj nije lako dostupan možete dobiti kazne i negativni bodovi poretka.

Preporučam da prvo obavite pregled iskočiti i međuprostorne oglase na vašoj web-lokaciji, kako na potencijalne korisnike ne bi utjecali dosadni ili vizualno veliki oglasi, banneri itd.

Prije korištenja ovih oglasa obratite pozornost na ove pojedinosti:

  • Iskočiti prozor ne bi trebao pokrivati ​​primarni sadržaj stranice
  • Pokrenite samostalni oglas ne bi trebao iskočiti odmah kada posjećujete, a ne možete vidjeti sadržaj bez njega čarobni X.
  • Dizajnirajte web stranicu tako da glavni sadržaj leži ispod, a samostalni oglas se prikazuje iznad sloja.

Vjerojatno se pitate ako Google otisak prsta koji oglasi neće dobiti negativne bodove?

Postoje iznimke.

Korištenje vrsta oglasa koje od korisnika traže da potvrde svoju dob ili politika kolačićaplaćeni sadržaj sadržaj e-pošte također banner oglasi koji ne zauzimaju puno prostora na korisnikovom ekranu itd.

SEO na mobilnom uređaju
SEO na mobilnom uređaju

Blokirane datoteke

SEO na mobilnom uređaju – greška broj 3

Ako mislite da hoćete uskraćivanjem pristupa napraviti dobar posao s određenim slikama i datotekama, grdno se varate.

Kada Google pauci Posjećivanje vaše stranice u smislu indeksiranja, trebalo bi imati pristup poput prosječnog korisnika. Ako zabranite pristup važnim skriptama kao što su JavaScript i CSS riskirate sakriti dio vizuala i drugih funkcionalnosti.

Vaša web stranica neće se smatrati zlonamjernom, ali kako očekivati ​​da će tražilice prikazati sav vaš sadržaj ako postoji nepovjerenje?

Ako imate ove stavke, nehotice ih šaljete loš signal svim tražilicama.

Postoje 2 načina da popravite stvari:

  1. Ti koristiš Alat za Google dohvat da biste utvrdili koje su datoteke blokirane, deblokirajte one s višim prioritetom kako bi Google imao pristup važnim značajkama i sadržaju.
  2. Trčanje Googleov test prilagođenosti mobilnim uređajima za prikaz vaše web-lokacije na mobilnim vizualima.

Video sadržaj koji se ne može pokrenuti

Zbog sve većeg interesa za video datoteke, većina web stranica danas koristi video ili multimedijski sadržaj.

Prije nego što dodate ovu vrstu sadržaja, morate imati na umu 2 stvari: je li video materijal usporavaju brzinu učitavanja web stranice i hoće li novi video biti funkcionalan na svim glavnim uređajima.

Ako video ne pripada vrsti koja se može gledati na mobitelima, to će utjecati negativno korisničko iskustvoi konačno će utjecati SEO na mobilnom uređaju.

Loša preusmjeravanja

SEO na mobilnom uređaju – pogreška broj 5

Nemojte zanemariti važnost korisničkog iskustva i na neprodajnim stranicama. Velika je pogreška ako na vašoj web karti postoje područja koji nisu dostupni mobilnim korisnicimana primjer. stranice s pogreškama.

Zapitajte se je li ovo prihvatljivo korisničko iskustvo za cijelu web stranicu?

Naravno da ne, jer ćete dobiti kazne od Googlea.

Kako bi bili sigurni da preusmjeravanja nisu jako pogođena mobilni SEO :

  • Preusmjeravanje mobilnih korisnika na mobilnu verziju stranice u slučaju da otvore desktop verziju
  • Daj sve od sebe “poslužiti„Isti sadržaj za sve, bez obzira na vrstu mobitela koji koriste
  • Izbjegavajte preusmjeravanje korisnika na početnu stranicudajte sve od sebe s kartom stranice i sadržajem

Ako želite pronaći loša preusmjeravanja, upotrijebite Google Search Consoleunošenjem vašeg URL adresu, a vi ćete dobiti popis e-pošte “ugrožene stranice

Web stranica nije optimizirana za lokalne rezultate pretraživanja

Jeste li već radili ovu vrstu optimizacije? Nisi?

Ne čekajte više ni minute, bacite se na posao. Neka vam sljedeće informacije govore čemu služi mali posao.

U slučaju da korisnici ne mogu pronaći relevantne informacije o vašoj tvrtki, poput fizičke lokacije ili br. telefona, možete izgubiti do 50% prodaje.

Ako govorimo o lokalnoj pretrazi, 18% završava kupnjom na Sl. 24h

Prema drugim istraživanjima: 97% korisnika koristiti tražilice za lokalne proizvode i usluge;

37% poslovanja odlučili su se za lokalne tvrtke koje se nalaze na adresi Google ili Bingu;

4 od 5 korisnika koristite iste za pronalaženje najbližih lokalnih informacija.

Registrirajte svoju tvrtku na Google My Businesste ćete krenuti putem bolje optimizacije, te ćete povećati broj potencijalnih kupaca.

Povećanje vidljivosti u lokalnim pretraživanjima ovisi o:

  1. Ažureći lokalne liste – točne i pravovremene informacije
  2. Dodaci više izravnih podataka – adresa, radno vrijeme, cjenik, opcije dostave, broj telefona itd.
  3. Koristi glasovno pretraživanje – napredno pametne telefone ova opcija se sve više koristi umjesto upisivanja određenog upita
SEO na mobilnom uređaju
SEO na mobilnom uređaju

Nepostojanje Rich Snippetsa

SEO na mobilnom uređaju – pogreška broj 7

Kada tražite stranice na Googleu, vjerojatno ste primijetili da ih ima vizualno privlačniji.

Danas postoje “bogati isječci”To omogućuje tražilici da pruži korisnije informacije korisniku.

Uz naslov stranice, URL može sadržavati slike i ocjene zvjezdicama.

Ovu tehniku ​​nije lako implementirati, ali je solidna SEO taktika na stranici.

Jednostavno dodajte više informacija na popis za pretraživanje web-lokacije kako bi vam pomogli povećati klikovni postotak za 30%.

Sažeti.

Prema posljednjem istraživanju iz 2019.

  • 80% korisnici interneta imaju pristup pametnom telefonu
  • Korisnici troše više od 80% vremena na društvenim mrežama putem mobilnih uređaja
  • 69% svih prvih pretraživanja je samo kroz ove uređaje
  • Prosječni korisnik troši gotovo 5 sati dnevno na mobilnom uređaju

Korisnici koji su imali negativno iskustvo s web stranicama na mobilnim uređajima imaju 62% veće šanse da ne izvršite kupnju određenog proizvoda, marke.

Zaključno, vi kao trgovci uvijek morate prilagoditi način na koji razmišljate, analizirate, kreirate i postavljate “Dobar sadržaj”


Moja Digitalna Akademija

PREPORUKA

Supported by TNT Groupspot_img

Drugi upravo čitaju

Poljski multi loto – na putu do pobjede

U do tada već pomalo učmali svijet online lutrije,...

Najbolji sajtovi za online zaradu

Trend zarađivanja novca putem interneta cvjeta od trenutka krize...

Kako zaraditi sa Canva

Ako želiš zaraditi putem interneta ovaj članak je idealan...

Kako zaraditi na instagramu

Kako zaraditi na instagramu pitaju se gotovi svi koji...