back to top

YouTube SEO – TOP 7 Alata i korisnih savjeta

Jeste li se ikada zapitali kako funkcionira YouTube SEO?  Kako postaviti određene opcije, koji su trikovi i načini # 1 na ovoj platformi?

Ovaj tekst vam donosi 7 korisnih alata što će vam olakšati rad i s vremenom stvoriti dobro rangiranje vaš video materijal.

Možete li vjerovati u to svake minute postavljeno na YouTubeu 500 sati sadržaja a ljudi diljem svijeta provode milijune sati gledajući sadržaj svaki dan na ovoj moćnoj platformi.

Budite oprezni, jer YouTube SEO nije baš ono što Google SEO jest.

Uobičajene stvari iz ova dva područja su:

  • Prave ključne riječi
  • Oznake
  • Povratne informacije (povratne veze)
  • Dobar angažman

Pa počnimo.

YouTube SEO

YouTube SEO – TOP 7 ALATA

Google Trends

Zapitajte se: kako mogu pratiti brze promjene na Googleu?

Koristite Google Trends.

Služi za usporedbu zadanih riječi s drugim ključnim riječima, tj. prilagođava pretragu kako bi usporedba između pojmova bila što jednostavnija.

Jedan cool aspekt Ovaj alat treba vam pokazati popularnost pojma u odnosu na ukupan broj pretraživanja, čime se eliminiraju ona pretraživanja koja se ponavljaju od strane jedne osobe.

Evo nekih od prednosti ovog alata:

  • Prepoznati sezonske trendove i promovirati u pravo vrijeme
  • Obavijest teme koje padaju ocjene i izbjegavaju stvaranje sadržaja o njima
  • Plan godišnji kalendar aktivnosti
  • Pronađi relevantne pretrage
  • Zaključiti koje geografske regije, tj. područja trebaju vaše usluge

Počnite istraživati ​​sa Google Trendovi označite u pretraživanju, te odaberite geografsku jedinicu, kategoriju i vrijeme praćenja, a dobivene podatke možete preuzeti, ugraditi u svoj marketinški plan ili podijeliti po potrebi.

Google planer ključnih riječi

Razmislite o tome kada ste zadnji put tražili videozapis na YouTubeu? Koje ste riječi koristili? Jesu li bile iste kao riječi koje ste upisali u Google traku za pretraživanje?

Vjerojatno ne…

Kad govorimo o YT strategija najbolja moguća investicija je ulaganje vremena u istraživanje i pronalaženje pravih ključnih riječi za vaš video sadržaj.

Google planer ključnih riječi pokreće pretragu i uspoređuje milijune ključnih riječi na temelju vaše riječi/fraze, prema određenim filtrima.

Pokušaj pronaći “najsočniji” riječi koje će vam donijeti više pregleda, angažmana i klikova te isprobajte sljedeće korake:

  • Istražite ključne riječi u svoju nišu i pogledajte najbolje rangirane videozapise
  • Koristiti Googlepreporuka za otkrivanje novih ključnih riječi
  • Koristite Google Keyword Planner kako biste provjerili tzv “Traži knjige”
  • Organizirajte ove ključne riječi prema mjesečnoj količini i konkurenciji

Za naprednu razinu korištenja možete koristiti Praćenje rangova a za nešto lakše za navigaciju i konvencionalni domet preporučam Ključne riječi posvuda.

TubeBuddy

Ako tražite neke od najpopularnijih dodataka za rad, onda je ovo definitivno TubeBuddy. Pruža vam alate za produktivnost, rad s video rezolucijom, YouTube SEO, kao i alate za uključivanje u podatke i istraživanje.

Nakon što instalirate ovo proširenje, možete filtrirati komentare na YouTubeu, one na koje trebate odgovoriti, one na koje ne, pitanja, pozitivne i negativne tvrdnje itd.

Pitate se koji je rok za optimizaciju vašeg video sadržaja?

Kada je u pitanju optimizacija, također nemate vremena za gubljenje rok za optimizaciju meta sadržaja je 48h budući da se vaš video prikazuje uživo. Ako to propustite, algoritam će vaš sadržaj smatrati nepravovremenim, što znatno otežava povratak na scenu.

TOP 3 opcije za video SEO su:

  • Tag explorer – planiranje, retroaktivno optimiziranje vaše objave s vrijednim oznakama
  • Predložene oznake – nakon explorera, sam TubeBuddy vam nudi određene oznake za objavljeni materijal.

Jeste li znali da u video oznaci možete imati do 500 znakova?

  • Video A/B testovi – eksperimentirajte s nekoliko različitih sličica kako biste vidjeli koje će dobiti više klikova. Alat vam nudi 2 varijacije koje su u potpunosti prilagođene promjenama.
YouTube SEO
Šta je YouTube SEO?

VidIQ – Vision Chrome proširenje

VidIQ je još jedan koristan alat za optimizaciju na YouTubeu koji morate imati u svom arsenalu. Daje vam detaljan uvid u to tko gleda vaše videozapise, tako da možete stvoriti relevantne materijale za svoju ciljanu publiku.

Jeste li se ikada zapitali kako funkcionira vaša konkurencija?

Ovo proširenje radi za vas jer pokazuje što konkurencija gleda, najbolje ključne riječi, oznake i druge mjerljive podatke izravno s vašeg preglednik-a.

Korištenje “Nagledanije” opcije omogućuju vam da usporedite najbolje ocijenjene videozapise s drugim videozapisima, kao i da dodate poseban kanal za praćenje i usporedbu vašeg sadržaja s konkurentskim.

VidIQ također možete koristiti za praćenje vašeg angažmana na Facebooku i Twitteru, kao i kada se negdje spominje vaš brend.

Kada otvorite bilo koji video, primijetit ćete ploču s desne strane koja vam pokazuje koliki je SEO rezultat, s preporukama i brojevima na dnu ekrana. Također ćete imati uvid u oznake koje se koriste u tom videu i kanalu.

VidIQ vam pomaže da odaberete najpretraživanije kategorije, tako da možete rangirati prema pravim ključnim riječima.

CANVA

Za one koji preferiraju oblikovati u odnosu na metriku i analitiku, preporučujem Canvu.

Jedna od prvih stvari koje publika primijeti na YouTubeu je minijatura videozapisa a o njemu uvelike ovisi hoće li pogledati tvoj video. Morate izraditi profesionalne, kvalitetne i relevantne sličice koje privlače gledatelje.

To svi znamo slika govori više od tisuću riječi pa će vaša publika biti više zainteresirana za gledanje videa zbog dobre sličice nego zbog, recimo, naslova videa.

Isprobajte neke od ovih trikova unutar YouTube SEO-a za dobru sličicu videozapisa:

  • Biti kreativni i eksperimentirajte s bojama
  • Koristiti kombinacija običan tekst i visokokvalitetna fotografija
  • Prilagodite razlučivost minijatura na 1280 × 720, a format bi trebao biti standardni PNG ili JPG
  • Isprobajte za vas veličina datoteke biti ispod 2MB

Canva je uglavnom to besplatno za korištenje osim par plaćenih opcija, a ima i dobru kolekciju ilustracija, oblika, fotografija i sličnih materijala.

Za one koji su stalno u pokretu možete koristiti Canva mobilna aplikacija za izradu dizajna, a neki napredniji korisnici mogu uzeti i Canva Pro verziju za 12,95 dolara mjesečno.

YouTube SEO
YouTube SEO

Moderiranje komentara na YouTubeu

Kada želite upravljati odjeljkom za komentare na svom video kanalu, morate razumjeti da je ovo jedan od njih neizravni SEO čimbenici. Ova opcija je najbolji alat u području kontrole upravljanja komentarima.

Koliko su vas puta neki negativni komentari na društvenim mrežama odvratili od čitanja teksta ili gledanja videa?

Postoji mnogo opcija kako biti pažljiv moderator ovog odjeljka, kao npr. zadržati sve komentare na pregledu, dopustiti ih sve, isključiti, ali i sakriti one komentare koji se čine potencijalno neprikladnima za vaš video.

Ako govorimo o ugađanju kanala, od brojnih opcija izdvojio bih sljedeće:

  • Sakrij komentare od određenih korisnika na svim videosadržajima vašeg kanala
  • Izrada popisa riječi koje će biti blokirane i neće se pojavljivati ​​u komentarima
  • Zadržavanje, tj. neobjavljivanje one riječi, rečenice koje sadrže hashtagove ili URL-ove

Za YouTube se kaže da je platforma za “Najotrovniji” komentare na webu, stoga budite oprezni prilikom objavljivanja, uređivanja i upravljanja tijekom odjeljka za komentare.

YouTube Analytics

Koristite li alat Youtube Analytics? Jer bez toga je sav trud uzaludan jer ste u mraku koji vam ne daje točne podatke o rastu i rangiranju vašeg videa.

Zapamtite, znanje je moć! Morate predvidjeti koja će video tema biti uspješna i nikako ne želite propustiti priliku za uspjeh na YT-u. Prema istraživanju iz 2019., YT objekti čine nevjerojatnih 37% ukupan promet mobilnog interneta.

Vjerojatno se pitate “kako da pronađem analitičara na YT-u”? Vrlo jednostavno.

Prvo, da biste pristupili nadzornoj ploči Youtube Analytics, kliknite na sliku profila u gornjem desnom kutu bilo koje YT stranice, a zatim na YT Studio. Otvara se nova nadzorna ploča i odaberite s lijevog padajućeg popisa Analitika. I to je to.

Na samom vrhu nalaze se 4 kartice, Pregled, doseg, angažiranost i publika.

Na vama je da istražite ove opcije i koristite određene metrike u njima ovisno o tome što želite postići. I tada, dragi moji, počinje čarolija! Sretno!

Ključni elementi uspješnog YouTube SEO-a su:

  • Radiš to cijelo vrijeme kvalitetan sadržaj, tj. relevantni videozapisi temeljeni na istraživanju ključnih riječi
  • Hoćeš povezani sa svojom publikom
  • Vi promovirate svoj sadržaj putem drugih društvenih mreža.

To bi bilo sve od mene za ovaj put na temu YouTube SEO-a.

Preporučujemo da pročitate:

Supported by TNT Groupspot_img

Drugi upravo čitaju

Katolički Kalendar Imendan Danas

Katolički kalendar imena otkriva kome je imendan danas. Katolički...

Zašto su bebi hladne ruke

Zašto su bebi hladne ruke? Obukli ste svoju bebu...

Kako poboljšati SEO za povećanje prometa i zarade na internetu?

U današnjem digitalnom svijetu, optimizacija za tražilice (SEO) predstavlja...

Kako prodati na internetu?

Pokretanje online prodaje danas je lakše nego ikad. Postoji...