back to top

Marketing na društvenim mrežama – 10 najboljih alata

Osigurajte uspješnu online promociju vašeg biznisa uz pomoć alata za marketing na društvenim mrežama!

Marketing na društvenim mrežama može biti izazovan, zar ne? Također ćete se složiti da to može potrajati više vremena nego što imamo.

Pogotovo ako niste upoznati s velikim brojem „prečaca“ i olakšica za kreiranje sadržaja, analitiku i oglašavanje na društvenim mrežama, put obavljanja raznih poslova iz područja marketinga može biti kompliciran. Međutim, marketinški alati na društvenim mrežama mogu vam pomoći u tome.

Kako bismo vam olakšali posao marketinga na društvenim mrežama i razriješili čvorove koji vas usporavaju, napravili smo ovaj popis.

Oni su na tome besplatni marketinški alati na društvenim mrežama, tj. alati za kreiranje sadržaja, analitiku i oglašavanje na društvenim mrežama.

Naravno, uvijek postoji mogućnost pohađanja tečaja koji vam može pomoći da poboljšate svoj marketing na društvenim mrežama.

Mislimo da nema potrebe govoriti o tome zašto je marketing na društvenim mrežama toliko važan. O tome dovoljno govori podatak da je čak 2,31 milijarda ljudi (!) aktivno na društvenim mrežama. zar nije tako?

Pogledajmo sada popis 20 besplatnih marketinških alata na društvenim mrežama.

Besplatni alati za upravljanje društvenim medijima

Ako imate nekoliko različitih profila na društvenim mrežama, znate da to ponekad zna biti komplicirano. Kako biste lakše i organiziranije upravljali svojim profilima, možete koristiti alate za upravljanje društvenim medijima.

Hootsuite jedan je od najpopularnijih alata za upravljanje profilima na društvenim mrežama. Pokriva veliki broj društvenih mreža i omogućuje vam besplatno upravljanje 3 različita profila/stranica. Pomoću ovog alata možete kreirati, planirati i zakazati do 30 postova, a kasnije pratiti njihovu analitiku.

Isto, Hootsuite možete koristiti sami ili u timu zajedno s ljudima koji upravljaju vašim profilima.

Ako želite više od ovog alata, možete se pretplatiti na plaćenu verziju koja vam omogućuje neograničeno korištenje Hootsuite-a.

Pufer je najveći konkurent Hootsuite-i, i funkcioniraju na vrlo sličan način. Cilj im je automatizirati rad na društvenim mrežama.

Jedna od velikih stvari Pufer Alat je također ono što sugerira najbolje vrijeme za objavljivanje sadržaja, zahvaljujući analizi aktivnosti korisnika.

Međutim, Pufer je besplatan za korištenje samo prvih 14 dana, kasnije se morate pretplatiti.

alati za marketing na društvenim mrežama

Alati PromoRepublic također služi za upravljanje profilima na društvenim mrežama. Ono što je zanimljivo kod njega je da ima preko 6000 predložaka za vizualni sadržaj koje možete prilagoditi svojim profilima.

Kao i prethodni, i ovaj se alat plaća, ali nudi besplatno probno razdoblje.

ja MavSocial prilično je sličan prethodnim alatima. Prvih 14 dana korištenja je besplatno, a ako želite, možete ga nastaviti koristiti putem pretplate.

Ako koristite Cvrkut u vašoj medijskoj kampanji, TweetDeck je jedan od najboljih alata za vas. Omogućuje vam planiranje i upravljanje Cvrkut profilirajte sami ili uz pomoć svog tima. Osim toga, besplatan je za sve korisnike Cvrkut-a!

Ako tražite alat koji će vam olakšati upravljanje društvenim mrežama i koji će vam najbolje odgovarati, predlažemo da pogledate i SocialOomph i Zoho Special. Sretno u pronalaženju najboljeg!

Besplatni alati za izradu vizuala za društvene mreže

Adobe Spark jedan je od najboljih alata za kreiranje vizualnog sadržaja koji će svima zapeti za oko. Izradite prekrasne postove, videa, grafike, ali i web stranice u kratkom vremenu i odmah ih podijelite na svojim kanalima društvenih mreža. Možete koristiti predloške koje imaju za kreiranje sadržaja ili za inspiraciju, na vama je da odaberete i radite.

marketing na drustvenim mrezama

Znamo da je kvaliteta objavljivanja i fotografije vrlo važna za postizanje uspjeha na društvenim mrežama. Instasize je alat s kojim možete uređivati ​​svoje fotografije i vizualni sadržaj. Brzo i jednostavno prilagodite veličinu vizuala društvenih mreža, dodajte filtere, uređujte videozapise pomoću ovog alata.

Ako niste ljubitelj rada u Photoshopu ili jednostavno nemate vremena, Canva je jednostavnija zamjena. Canva vrlo je jednostavan i brz za korištenje.

Iako to također znači da sadržaj neće biti poput onih u drugim složenijim alatima za grafički dizajn, to ne znači da ne možete stvoriti dobar sadržaj s Canva-om.

marketing na drustvenim mrezama

Ako vam grafički dizajn i kreiranje vizualnog sadržaja nisu jača strana, i u ovom softveru pronašli smo rješenje za vas. Web stranica Snappa sadrži besplatne predloške za objave na društvenim mrežama, koje možete prilagoditi u samo nekoliko minuta.

Pored Snappa-e, na stranici možete pronaći i besplatne predloške LucidPress.

Znamo da je infografika izvrsna na društvenim mrežama. Što znači da će to biti i najzabluđenije doba godine. Iako izrada infografike oduzima više vremena, stranica Štafelaj.ly omogućuje vam da ih napravite za nekoliko minuta.

Kada imate previše teksta, ili previše materijala za prezentiranje svojim korisnicima, učinite to na zanimljiv način. Napravite infografiku i privući ćete puno više pažnje nego da ste tek objavili tekst.

Besplatni alati za kreiranje sadržaja za društvene mreže

Izrada sadržaja za društvene mreže također može biti izazovna. Svi koji se time bave znaju da nije uvijek lako doći do novih ideja za publikacije. Zato smo sastavili nekoliko alata koji vas mogu inspirirati ili pomoći da vaš sadržaj izgleda najbolje.

Komunikacija s vašim pratiteljima na društvenim mrežama može biti vrlo zahtjevna. Ako često samostalno radite natjecanja Facebook profil/stranica ili planiranje, Upravitelj natjecanja Facebook Timeline može vam pomoći u tome. Uz pomoć ovog alata možete kreirati natjecanja i birati pobjednike izravno na svom profilu. Lako i besplatno.

Ako niste sigurni kako utjecati na svoje pratitelje da se više angažiraju na društvenim mrežama, kviz je uvijek dobra ideja. Pomoću QZZR alati napravite kviz i podijelite ga sa svojim korisnicima. Vjerujemo da bi im bilo zanimljivo saznati više o vama ili sebi kroz kviz. Ili tko su likovi Harryja Pottera, lol.

Kako biste mogli pregledavati tekst na Instagram objavama i prilikom objavljivanja putem drugih programa ili alata, bilo bi dobro koristiti neki alat poput IG LineBreak-a.

Sve što trebate učiniti je kopirati tekst i generirati ga. I dobivate jasan i lak za čitanje tekst na koji će više pratitelja obratiti pažnju.

Samo tekst u objavama na društvenim mrežama može biti pomalo dosadan i nezanimljiv, zbog čega ga korisnici ne čitaju. Stoga odaberite neke emojije s Nabavite Emoji stranice i učiniti objavu zanimljivijom i lakšom za uočavanje.

DownVids omogućuje preuzimanje bilo kojeg videa s Interneta na najjednostavniji mogući način. Samo kopirajte video vezu, preuzmite je i koristite za vlastite potrebe (pobrinite se da su videozapisi besplatni za osobnu ili komercijalnu upotrebu).

Ako ste ograničeni brojem znakova koje možete unijeti u post i želite umetnuti link, možete koristiti stranicu Bitly.

Besplatni alati za analizu društvenih medija

Već smo govorili o tome koliko je važna analiza društvenih mreža i koliko uz nju možemo unaprijediti svoje poslovanje. Zato se na popisu nalaze marketinški alati dizajnirani za analizu društvenih medija. Želite li saznati više o tome, predlažemo da pročitate tekst Analitika i društvene mreže.

Barometar Facebook stranice omogućuje vam da usporedite svoju analitiku Facebook stranice i sve druge stranice vašeg konkurenta. Saznajte što vas čini drugačijim i griješite li u nečemu kako biste to mogli popraviti.

Facebook Insights je analitički alat koji je kreirala Facebook Društvo. Uvidi daje vam uvid u cjelokupnu analitiku Facebook stranice, tko su ljudi koji vas prate, koje rezultate postižu vaši postovi i još mnogo toga.

Besplatni alati za oglašavanje na društvenim mrežama

Vjerujemo da koristite oglašavanje na Facebook-in, ako vodite poslovnu stranicu. Želite olakšati izradu oglasa? Evo kako to možete učiniti.

marketing na drustvenim mrezama

Kada želite sponzorirati već objavljenu fotografiju, morate je pronaći tijekom izrade oglasa. Mi to znamo Facebook ne radi uvijek savršeno, tako da ne prikazuje sve vaše postove.

Ako ne možete pronaći objavu, trebate unijeti ID objave i dobit ćete ga putem ID Finder alata. Samo zalijepite vezu na objavu, a stranica će sama generirati ID.

Prilikom oglašavanja vizualni sadržaj je vrlo važan i zaslužan je za veliki dio uspješnog oglasa. Prije sponzoriranja bilo kojeg bannera, bilo bi dobro provjeriti ima li grafika previše teksta.

Sve što trebate učiniti je umetnuti fotografiju Alat za prekrivanje teksta i Facebook analizirat će fotografiju. Ako postotak teksta ne prelazi 20% ukupnog vizuala, bez problema možete sponzorirati publikaciju.

Kao što možete vidjeti i sami, postoji niz besplatnih alata koji vam mogu pomoći u pokretanju društvenih mreža. Međutim, neki od njih dostupni su samo na ograničeno vrijeme, a ako želite produžiti korištenje, morate platiti.

Ako se ozbiljno bavite marketingom na društvenim mrežama, predlažemo da se pretplatite na određeni alat ako vam odgovara i ako vam stvarno pomaže jer vam može uštedjeti puno vremena.

Naravno, izbor je na vama. Vjerujemo da se besplatnim alatima može puno postići, potrebno je samo malo kreativnosti i upornosti.

Koristite li neki od ovih alata ili neke koje nismo naveli? Voljeli bismo da ih podijelite s nama koji su vaši omiljeni marketinški alati na društvenim mrežama!


Moja Digitalna Akademija

PREPORUKA

Supported by TNT Groupspot_img

Drugi upravo čitaju

Zašto su bebi hladne ruke

Zašto su bebi hladne ruke? Obukli ste svoju bebu...

Najbolji mobiteli do 1500 kuna

Najbolji mobiteli do 1500 kuna. Koji mobitel kupiti i...

Legalni načini za online zaradu od kuće

Postoje mnogi načini za online zaradu od kuće ali...

Kako prodati na internetu?

Pokretanje online prodaje danas je lakše nego ikad. Postoji...