Jeste li ikada potrošili sate i sate svog vremena na pisanje teksta, šminkanje slika, istraživanje, a na kraju je on dobio samo stotinu pregleda? Za mene je.
Možda ste zaboravili razmišljati o tome kako napisati dobar naslov. Na svom blogu pisao bih o mnogo korisnih i zanimljivih stvari za koje mislim da bi mogle zanimati moje čitatelje.
Savjeti kako kupiti najjeftiniju avionsku kartu, kako rezervirati jeftin smještaj i slično. Međutim, oni tekstovi u koje bih zaista uložio mnogo truda i vremena, ponekad bi bili gotovo nezapaženi.
Tada sam odlučio promijeniti neke stvari.
U samom tekstu nisam promijenio niti jednu ključnu riječ. Odlučio sam samo promijeniti naslove koji su mi bili dosadni i preobični.
Znate što se dogodilo?
Većina ovih tekstova gotovo je primljena 200% više prometa nego prvi put!
Budući da oni nisu ostvarili promet kakav sam želio, testirao sam ih iznova i iznova. Promijenio bih naslove i gledao kako ljudi reagiraju na njih.
Ono što sam naučio kroz preko 500 autorskih tekstova napisao samsada želim podijeliti s vama, jer je u biti vrlo jednostavno i samo po sebi pet do deset minuta čitanja, jamčim vam da će vam se dogoditi isto što i meni.
Obećajem vam da ćete, ako pročitate ovaj tekst do samog kraja, moći povećati posjet na starim tekstovima, barem za 50%.
Evo savjeta kako napisati dobar naslov. Nije dobro, savršeno!
Jesi li spreman?
Kako napisati dobar naslov – savjeti
1. Koristite određene brojeve
Jedan od najmoćnijih načina da istaknete svoj naslov je korištenje brojeva. Prema istraživanju provedenom u Americi, naslov je izjednačen 50% uspjeha vašeg bloga Poštanski ured.
Koliko god tvoj tekst bio dobar, ako je naslov loš, sve je uzalud. To je kao da kupujete knjigu. Ako je naslovnica knjige loša i dosadna, nećemo ni pogledati što je unutra (osim ako smo dobili preporuku, ili autora znamo od ranije).
Naslov je često važniji od cijelog teksta!
On je taj koji u svojim rukama drži moć da uvjeri ljude hoće li kliknuti na tekst ili ne.
E sad, kakve veze imaju brojke s tim?
Kako napisati dobar naslov? – moć brojeva
Brojevi su vrlo moćan način stvaranja naslova, jer pokazuju provjeru nečega. Kad netko vidi broj u naslovu, zna točno o čemu se radi. Evo nekoliko primjera;
Kao dokaz učinkovitosti brojeva u naslovima je činjenica da takvi naslovi čak i imaju 73% više dijeljenja nego naslovi bez brojeva.
Brojke se mogu reći “čokolada za mozak”.
Ljudi u svakom trenutku vole imati što više informacija o temi koja ih zanima. Žele biti što sigurniji u donošenju odluke, čak i ako se radi o samoj odluci poput klika na objavu. Uvođenjem brojeva pomažemo drugoj osobi da dobije više informacija o tome što će pročitati u tekstu, što svakako pridonosi njihovoj odlučnosti da klikne.
Dodatni savjeti
Posebno dobro funkcioniraju određeni brojevi. Recimo: “Kako sam povećao promet na svojoj web-lokaciji za 257,3% u samo 15 dana!” Ne 200, niti više od 250%, nego točno 257,3%. Uzeo, izmjereno u miljama postotak. Bez bacanja.
2. Koristite emocije
Emocije i vrijednosti su osnova marketinga. Pronađite način da probudite emocije svojih suputnika i date im vrijednost i u izvrsnoj ste poziciji da navedete nekoga da vas obožava. Naslovi koji sadrže emocije i iskrenu poruku sigurno će dobiti mnogo otvaranja.
Ali kako napisati dobar naslov koji sadrži emocije?
Kako napisati nešto nakon čega će ljudi reagirati onako kako smo htjeli.
Prije svega, potrebno je upotrijebiti određenu riječ s kojom ćemo kreirati ovaj naslov. Evo nekoliko ideja:
Lijepa, sjajna, uspješna, neobična, zanimljiva, kreativna, najveća, najmanja, atraktivna, besplatna…
Sve su to vrlo snažne riječi i samo neke od mnogih koje možete koristiti u pisanju emotivnog naslova.
Ali postoji još jedan način da se kod ljudi izazove emocije, a to je stvaranjem boli!! Da, dobro ste čuli. Stvorite naslove u kojima će ljudi vidjeti potencijalne probleme i potrebu za prevladavanjem tih problema.
- 5 razloga zašto startupi propadaju u prvoj godini
- 8 stvari koje nikada ne biste trebali raditi ako ste na dijeti
Čitajući ovo, svakoga tko ima novoosnovanu tvrtku ili želi smršavjeti, sigurno će zanimati koje stvari treba izbjegavati.
3. Kako i drugi naslovi
Oni su trenutno jedan od najpopularnijih sadržaja na internetu “Kako da” objekata. Također možete primijetiti da je naslov ovog teksta u kako da oblici – Kako napisati dobar naslov na koji će svi kliknuti? Bilo da se radi o postu na blogu ili videu na YouTube-in, ovakav sadržaj ide jako dobro. Slično je i s;
- Lekcije (8 životnih lekcija Stevea Jobsa)
- Trikovi (Savršen trik za svježu i mladu kožu bez bora)
- Načini (10 načina kako pobijediti alergije)
- Činjenice (nevjerojatne činjenice o Španjolskoj koje vam nitko do sada nije rekao)
- Tajne (3 tajne koje će vam otkriti kako dovesti posjete na blog)
Korištenjem naslova ovog tipa ljudima dajete vrijednost. Pokažete im kako se nešto radi, date im konkretne primjere kako mogu sami postići određene rezultate, potpuno besplatno.
4. Ovo pišem samo za tebe
Obratite se izravno svom čitatelju. Budite osobni, idite na VAS. Sjećate li se one reklame za novačenje američkih vojnika?
Izravnim obraćanjem čitatelju dolazi do povećanja njegove pažnje. Svaki put kad spomenete riječ “vi” u naslovu, stranica koja čita u mozgu obrađuje ovaj naslov kao da mu je izravno namijenjena.
Nešto kao ovo.
5. Dajte im vrijednost
Kako napisati dobar naslov koji nudi dodatnu vrijednost?
Spomenuo sam da su vrijednosti i emocije nešto najvažnije u marketingu. Pokazao sam vam kako uz pomoć naslova probuditi emocije kod ljudi, a sada vam želim pokazati tehnike kako napisati dobar naslov koji će im pokazati sve vrijednosti skrivene u tekstu.
Jedan od najvećih razloga zašto će netko kliknuti na vaš tekst je vrijednost koju će dobiti čitajući ga. Naslov jednostavno mora uvjeriti osobu s druge strane ekrana da će jednim klikom dobiti rješenje za svoje probleme.
Evo nekoliko primjera naslova koji sadrže vrijednost.
- Brzi i jednostavni savjeti kako napraviti najbolji omlet koji ste ikad probali
- Do ravnog trbuha kroz ove 3 vježbe
- Napravite svoju posjetnicu za samo 2 minute
6. Postavite im pitanje
Kako napisati dobar naslov koristeći postavljanje pitanja?
Pitanja su izvrstan način da angažirate ljude koji vas čitaju i povećate svoju interakciju. Pitanje se treba odnositi na sam tekst, tj. da unutar teksta čitatelj može pronaći odgovor na pitanje postavljeno u naslovu. Izvrsna je opcija kada ljudi mogu odgovoriti DA na pitanje.
- Želite znati kojih 5 pogrešaka blogeri najčešće rade?
Evo još nekoliko primjera naslova s pitanjem.
- Što učiniti sa psom kad pada kiša?
- Kako odabrati savršenu haljinu za ljeto?
Možete se i poigrati i postaviti pitanje na temelju kojeg će imati o čemu razmišljati. Nešto kao ovo;
Tko još želi isprobati novi….?
Za kraj
Prije nego što objavite sljedeći tekst, pogledajte još jednom naslov koji ste napisali. Zapitajte se biste li kliknuli na to i kako bi moglo biti zanimljivije. Kako to možete poboljšati. Neki trgovci priznaju da ponekad više vremena potroše na naslov nego na sam tekst!
Svaki put kad nešto napiše, na sam tekst ćete potrošiti sate, pa neka vas nekoliko riječi u naslovu ne spriječi da svoj tekst raspršite po webu.
I tako, sada znate kako napisati naslov na koji će svi htjeti kliknuti. Ako imate pitanja, pišite mi.
PREPORUKA
- Kako se koristi Canva
- Kako Zaraditi Na Instagramu
- Kako koristiti Pinterest za blog
- Kako pronaći ideje za pisanje bloga
- Najbolji sajtovi za online zaradu
- Korisni računalni savjeti i trikovi
- Zarada od hobija