back to top
Naslovnica Blog Stranica 3

Kako zaraditi na Instagramu? (VODIČ KORAK PO KORAK)

Kako zaraditi na Instagramu?

Da li ste se ikada zapitali kako zaraditi na Instagramu? Ako jeste onda ste na pravom mjestu jer u nastavku donosimo vodič koji će vam pomoći da ostvarite vašu prvu zaradu na instagramu!

Od objave? Nedavno me pitala jedna osoba želeći da reklamiram proizvod na svom Instagram profilu.

Upravo mi je ovo pitanje dalo ideju da napišem ovaj tekst, pa vam u sljedećim redovima želim pokazati kako možete zaraditi od Instagrama te kako i koliko ja trenutno zarađujem na ovoj platformi.

Ali idemo redom.

Može li se uopće zaraditi na Instagramu?

Apsolutno! Osobno poznajem nekoliko ljudi u našim krajevima koji žive od Instagrama, koji znaju izaći s par tisuća eura neto prihoda mjesečno!

Kad bolje razmislim, većina ljudi koji su se odlučili okušati se u ovom poslu i napraviti nešto preko Instagrama, imaju neku zaradu, ali ta zarada ovisi i o vrsti profila i predanosti svojoj niši.

Plaća li mi Instagram izravno?

Ne. Instagram vam nikada neće isplatiti nikakav novac, bez obzira na broj pratitelja, posezanje za objavama, lajkove koje imate i slično.

Instagram kao tvrtka već vam je dao vrlo zanimljivu platformu na kojoj se možete dopisivati ​​sa svojim prijateljima, promovirati svoje tvrtke, gledati prekrasne slike i videa i naučiti puno novih stvari. Čak i više novca za dati bilo bi previše, zar ne?

Kako onda zaraditi novac?

Općenito, postoje dva načina da zaradite novac na Instagramu.

Prodaja – Najčešći oblik zarade putem Instagrama. Nešto ste napravili ili kupili od drugih i sada to želite prodati po višoj cijeni.

Sponzorirani postovi – “Influenser” vrsta zarade. Imate određenu količinu sljedbenika i ljudi vas prepoznaju u vašoj niši kao osobu od autoriteta. E, sad je na vama red da i to naplatite.

kako zaraditi na instagramu?

Kako prodavati putem Instagrama?

Budući da prodajem i svoje putopisne knjige, kao i putovanja putem Instagrama, ovdje ću podijeliti nekoliko svojih zapažanja, kao i savjete na kojim vrstama proizvoda možete dobro zaraditi ako ih odlučite prodavati putem ovog kanala.

Ključna stvar za prodaju nečega na Instagramu je povjerenje. Malo je vjerojatno da netko može tek danas napraviti stranicu i sutra početi zarađivati ​​na Instagramu, a da to netko prije nije kupio i isprobao.

Morate uložiti dosta vremena u stvaranje sadržaja koji će pokazati ljudima koji vas prate da zaslužujete njihovo povjerenje.

Neka vide da stvarno znate o čemu pričate, jer ste im to mnogo puta pokazali svojim objavama i videima. Toliko ste ih stvari naučili da sada kada razmišljaju o području u kojem radite, ne razmišljaju o proizvodima i uslugama, već prvo misle na vas, jer vi ste u njihovim očima tata posla.

Kada dođete do ove faze, možete početi prodavati putem Instagrama. Kapa dolje majstori ako ste već u tome uspjeli.

kako zaraditi na instagramu?
kako zaraditi na instagramu?

Evo još jednog primjera čisto da bi bilo jasnije.

Već sam vam spomenuo da putem Instagrama, između ostalog, prodajem i svoje putopisne knjige kao i putovanja do egzotičnih destinacija diljem svijeta koju organiziramo moj prijatelj i ja.

Kad smo kod knjiga, dosad sam objavio tri i gotovo sve su rasprodane u rekordnom roku u nakladi od 1000 primjeraka. Ne zato što su knjige dobre. Možda su se nekome svidjele, ali ja se ne smatram pretjerano dobrim piscem.

Ljudi ne kupuju moje knjige jer misle da će to biti najbolje knjige koje će ikada pročitati. Apsolutno ne! Kupuju ih jer mi vjeruju.

Nitko nikada ne bi kupio moju knjigu o putovanju u Južnu Ameriku da prije nije pročitao moj blog. Dobro, nitko ne može biti teška riječ. Vjerojatno bi tete i stričevi uzeli nju i koju prijateljicu, samo da me podrže.

Ali većina bi ljudi samo vidjela moj post kako ga promovira, na kraju bi zastao na sekundu i nastavio se pomicati dalje. Samo što ljudi na prvu ne kupuju stvari tek tako i ne znajući o čemu se radi.

Prema jednoj studiji, dokazano je da čovjek obično nešto kupi kad to vidi peti put! Dakle četiri puta nešto vidi i analizira. Prikuplja dodatne informacije koje su mu potrebne da se na kraju odluči o kupnji.

Kada ih ima dovoljno i kada je konačno izgradio povjerenje i siguran je da se neće prevariti, odlučuje izvaditi novčanik i staviti novac na stol.

Ovako razmišljaju ljudi koji čitaju RIO putničke priče. Većina onih koji su kupili knjigu vjerojatno je u nekom trenutku na internetu naišla na neki moj tekst koji im je pomogao na putu, a nakon toga su me počeli pratiti.

Kasnije su vjerojatno naišli na još nekoliko tekstova i objava koji su im se svidjeli, tu i tamo su mi dali koji lajk i komentar, a kad su jednog dana naišli na moju knjigu, vjerojatno im se učinila zanimljivom, jer čim su pratite me, vjerojatno vole putovati pa su u znak podrške, ali i vjerujući da će kroz to naučiti nešto novo, odlučili kontaktirati mene i kupiti.

Mislim da je u oku 80% slučajeva ovo je bio scenarij kako su se stvari dogodile.

Ista je stvar s putovanjima koja radimo. Početkom 2020. godine, dok nije krenula sva ova priča oko krune, otputovali smo u Izrael na 9 dana. Cijena je bila 450 eura, a u roku od sedam dana imali smo punu grupu od 20 ljudi s kojima smo imali stvarno fantastično putovanje.

Iako je u ovom slučaju cijena od 450 eura bila jedan od mamaca da se ljudi prijave, jer su ti aranžmani obično puno skuplji, glavni razlog zašto se većina ljudi prijavila je taj što je htjela putovati s nama.

Oboje imamo putničke profile i putujemo na daleka odredišta. Oboje smo po prirodi avanturisti, prave džungle koji vole egzotiku i čistu divljinu, a u svakome od nas, htjeli mi to priznati ili ne, čučaju avanturisti. Putovanje s nama, moglo bi se reći, bio je siguran način da doživite egoističnost i avanturu.

A sad će me netko pitati…

Pa moram li godinama graditi posao i objavljivati ​​najave. Postoji li brži način? Možda nešto preko noći?

Postoji ta opcija, ali nije na duge staze i funkcionira samo ako tražite instant vrstu zarade, koja će vjerojatno kad-tad stati, ali dok je radila, radila je, što bi naš narod rekao.

Naime, tip proizvoda koji se najbolje prodaje na Instagramu su tzv proizvodi strasti. Ili da pojednostavim, sve što je ljudskom oku lijepo ide odlično na Instagram. 

Recimo, ako težite brzoj zaradi na Instagramu, pronađite neki strastveni proizvod koji ljudi vole, i to po dobroj cijeni (ispod 30 dolara) i ostvarite prodaju putem Instagrama.

Volite li i sami telefonske maske, primjerice, naručite od Ali Expressa iz Kine 1000 drugačije dizajniranih maski s nekim cool motivima i formama, platite reklamu da se zavrti na Instagramu i velika je vjerojatnost da će prodaja ići solidno. Možete ih nabaviti dosta jeftino ovisno o količini i imati prihod i do nekoliko puta veći.

Maske nisu skupe (svi moraju platiti 5-10 eura), a za ovakve stvari ljudi ne trebaju biti toliko vezani za osobu ili brend, jer kupuju nešto što će s vremenom sigurno zamijeniti.

Ne pravite nikakvu stranicu, ne ulažete ništa u neke skupe reklame i slične kampanje koje se rade, nego jednostavno, Instagram reklame s pozivom na akciju da vam pišu u inbox i to je to.

Isto možete učiniti i za satove, koji se također vrlo jeftino mogu pronaći u Kini (gdje vam čak daju opciju da ih brendirate imenom koje im kažete), nakit, kupaće kostime i slično. Međutim, ova vrsta prodaje nije previše skalabilna i vjerojatno će kad-tad doći do pada prodaje, ali dok ide, neka ide.

kako zaraditi na instagramu?
kako zaraditi na instagramu?

Sviđa mi se ovo s prodajom, ali kako da postanem influencer i zaradim novac od publikacija?

Pa, kao u prvom primjeru iznad, da zaradite novac od sponzoriranih postova na vašem feedu ili putem priča, morate izgraditi bazu prijatelja, a za to je potrebno samopouzdanje i puno vremena. Ako želite znati kako povećati broj pratitelja na Instagramu – o tome sam već pisao a tekst možete pročitati ovdje.

Morate uložiti sate i sate u stvaranje sadržaja, obradu slika, smišljanje opisa, objavljivanje priča i odgovaranje na poruke ljudi koji će neminovno rasti kako vaš profil raste.

U razgovoru s nekolicinom prijatelja koji puno zarađuju na Instagramu i koje prati veliki broj ljudi, vidim da u prosjeku troše pet sati dnevno da bi sve ovo napravili, što se gotovo ispostavilo kao puno radno vrijeme.

Dobro razmislite želite li biti influencer.

Jer, koliko god to lijepo zvučalo kada čujete da netko naplaćuje 1000 eura za jednu objavu na Instagramu, malo tko zna koliko truda i rada stoji iza svega ovoga i koliko je vremena ta osoba utrošila da dođe tu gdje je sada.

I sada se vjerojatno pitate koliko možete naplatiti objavu na Instagramu?

Sasvim logično pitanje, naravno. Pa, koliko možete naplatiti jednu objavu, prvenstveno ovisi o broju pratitelja koje imate na svom profilu i interakcijama koje imate sa svojim objavama. Pod pretpostavkom da su pratitelji koje imate pravi, a da ih niste kupili, evo koliko možete očekivati ​​da ćete zaraditi po objavi, ako živite u Bosni i Hercegovini i Srbiji. Te su cijene otprilike duplo više kada je Hrvatska u pitanju.

0-5000 pratitelja = 25 eura po najavi ili odšteti

5.000-15.000 pratitelja = 50 eura po najavi ili odšteti

15.000-30.000 pratitelja = 100 eura nakon objave

30.000-50.000 pratitelja = 150-200 eura po publikaciji

50.000+ pratitelja = 250 + eura po publikaciji

Naravno, ove cijene su samo okvirna predodžba o tome što inače možete očekivati, a na kraju uvijek sve sami dogovorite u razgovoru s klijentom, ali ih je dobro imati na umu.

Da vidimo npr. ako imate 10k pratitelja možete naplatiti maksimalno 50-ak eura po objavi, što nije puno, a vjerujte mi, danas ne možete tek tako doći do 10k na Instagramu. Mnogo je profila koji se pokušavaju probiti na ovoj mreži, a konkurencija nikad nije bila veća, pa razmislite je li vrijedno vašeg vremena i truda.

Može li se živjeti od utjecaja? Naravno, to može biti od prodaje indijskih oraščića ili organizacije dječjih rođendana, ali za to je potrebno puno rada i truda.

Sažeti.

Dakle, postoje dva načina da zaradite novac. Zarađujemo prodajom raznih proizvoda i usluga, kao i suradnjom s tvrtkama u vidu sponzoriranih objava.

Ovo su jedina dva načina na koje možete zaraditi na ovoj mreži koja su primjenjiva na našem tržištu, a sve ostale stvari koje ćete ponekad pročitati na internetu rijetko se mogu primijeniti kod nas i obično funkcioniraju u vrlo malo slučajeva.

Kojim putem ići i koji je bolji?

Ovdje nema boljeg ili goreg smjera. U biti, sve ovisi o tome koji su vam ciljevi i u kojem od ovih aspekata Instagram sfere vidite sebe. Od toga da li želite stvari na kraći ili duži period i koji su vam afiniteti. Bilo kako bilo, znajte da je zarada na Instagramu itekako moguća, ali kao i kod mnogih drugih stvari u životu, morate dobro zagrijati stolicu i posvetiti se poslu.

I tako dragi moji ljudi, došli smo do kraja ovog teksta. Ako sada čitate ove retke i došli ste do samog kraja, hvala vam puno na pažnji. Iskreno se nadam da ste uspjeli dobiti sve informacije koje su vas zanimale kada je u pitanju zarada s Instagrama, te da sam vas motivirala da se bacite na ovu priču.
Moja Digitalna Akademija

Preporučujemo da pročitate:

SEO i pisanje sadržaja – 10 Korisnih alata koji će olakšati Vaš posao

SEO i pisanje sadržaja

Ako tražite savjete koji vam mogu olakšati proces kreativnog pisanja i optimizacije tekstova za web, ili vas zanimaju korisni alati za SEO i Pisanje sadržaja – Na pravom ste mjestu.

Podijelit ću s vama u tekstu koji slijedi 10 iznimno korisnih alata što vam može olakšati posao i ubrzati radni proces.

Bilo da želite poboljšati svoje vještine pisanja na način koji vole web-preglednici, posebno oni sjajni Google ili možda želite dobiti korisne informacije o mogućnosti poboljšanja vaše web stranice sa aspekta sadržaja i tehničkog SEO-a ili možda želite otvorite vrata web stranicama vaše konkurencije ili potencijalnih kupaca i naiđete na zanimljive podatke koji vam govore što se događa na stranicama, a što bi se moglo poboljšati – ovaj tekst će vam dati odgovore na sva vaša pitanja.

Pa počnimo.

seo i pisanje sadržaja - 10 korisnih alata koji će olakšati vaš posao

SEO – Optimizacija za tražilice – korisni alati

CheckMoz

Želite li dobiti informacije o ovlaštenju određene domene, ovlaštenju pojedinih stranica na web stranici, MOZ rangu stranice, Alexa rang web stranice ili možda broj vanjskih poveznica koje stranica ima? A sve navedene informacije dobiti potpuno besplatno?

A to je moguće uz besplatni SEO alat CheckMoz. Sve što trebate učiniti za korištenje ovog alata je kopirati URL željene stranice u prazno polje i kliknuti na opciju podnijeti. Imate mogućnost da dobijete analizu 10 web stranica odjednom.

Osim što ćeš CheckMoz dati željene informacije o web stranici, također će vam objasniti što informacije znače.

GTmetrix

Želite li dobiti informacije o brzini učitavanja, izvedbi web-mjesta i načinima na koje ih možete poboljšati u samo nekoliko klikova?

GTmetrix je još jedan iznimno koristan i besplatan SEO alat koji pruža detaljnu analizu brzine učitavanja i performansi odabrane web stranice.

Sve što trebate učiniti je kopirati URL odabrane web stranice u označeno polje i GTmetrix pružit će vam puno korisnih informacija koje možete koristiti za optimizaciju vaše web stranice.

seo i pisanje sadržaja
seo i pisanje sadržaja - 10 korisnih alata koji će olakšati vaš posao

SEO provjera stranice

Ako tražite najbolje besplatne alate za SEO analizu vaše web stranice, web stranice vašeg potencijalnog klijenta ili web stranice vaše konkurencije – web stranica će vam se sigurno svidjeti SEO provjera stranice!!

SEO provjera stranice je definitivno jedan od najboljih besplatnih SEO alata za analizu web stranica. Uz pomoć ovog alata svaki dan možete besplatno dobiti opsežnu SEO analizu odabrane web stranice, kako s tehničkog tako i sa sadržajnog gledišta.

Sve što trebate učiniti je dodati URL web stranice koju želite analizirati u označeno polje i SEO provjera stranice pružit će vam puno korisnih informacija o tome u samo nekoliko trenutaka.

Opća SEO analiza, analiza brzine učitavanja web stranice, analiza statusa poslužitelja, uvid u sigurnost stranice, kao i analiza upotrebljivosti web stranice na mobilnim uređajima svakako su informacije koje možete koristiti da poboljšate postojeće stanje web stranice i pozicionirate je na bolje mjesto na Google traži.

Alat za ključne riječi

Ako tražite najbolje ključne riječi koje možete koristiti za optimizaciju vaših web tekstova – Alat za ključne riječi je svakako nezamjenjiv alat za rad.

Alat za ključne riječi zapravo predstavlja alternativu popularnom Google planer ključnih riječi-i radi na način za korištenje Google autodovršavanje mogućnost dobivanja informacija o tome koji su najtraženiji dugorepne ključne riječi za upisani termin.

Sve što trebate učiniti za korištenje ovog alata je unijeti željeni pojam u označeno polje, odabrati željeni jezik preglednika, kliknuti na opciju traži i Alat za ključne riječi dat će vam uvid u 750 Dugi rep najrelevantnije ključne riječi u potrazi za unesenim pojmom.

Besplatna verzija ovog alata navodi samo navedene riječi, dok uz plaćenu verziju možete dobiti informacije o točnom broju pretraživanja navedenih ključnih riječi na mjesečnoj razini, kao i mnoge druge korisne informacije.

Međutim, to nije sve! I pišem tekst kao kopirati Za vrhunski dućan reklame! Osim informacija o najpopularnijim ključnim riječima u pretraživanju na Google-u,

Alat za ključne riječi također vam daje uvid u to tko su oni Dugi rep ključne riječi najpopularnije u pretraživanju na YouTube-uBing-u, Amazon-u, Ebay-u, Trgovina igračaka-u, a tko su #hashtags na određeni termin najpopularniji na Instagramu i Cvrkut.

seo i pisanje sadržaja
seo i pisanje sadržaja - 10 korisnih alata koji će olakšati vaš posao

SEO – optimizacija za tražilice – proširenja za Google Chrome

Google Analytics stranica

Google Analytics stranica je proširenje koje vam omogućuje praćenje ponašanja korisnika na vašoj web stranici. Točnije, s ovim proširenjem možete dobiti uvid na koja mjesta na stranici korisnici kliknu, što se izražava u postocima, kao i na koja mjesta ne kliknu.

Uz povratne informacije koje dolaze iz ovog proširenja, možete poboljšati korisničko iskustvo na svojoj web-lokaciji, poboljšati je s vizualne točke gledišta i, što je najvažnije, povećati konverzije. Osim toga, ovo proširenje mjeri broj posjeta web-mjestu, broj jedinstvenih posjeta, prosječno vrijeme koje korisnici provode na web-lokaciji, stopu posjeta po stranici, stopu napuštanja web-mjesta i broj korisnika trenutno na stranici.

Produžetak Google Analytics stranica možete instalirati upisivanjem u Google pretraživanje Google stranica Google Analytics proširenje za Chrome i dodajte ga u Google Chrome.

Provjerite Moje veze

Provjerite Moje veze je besplatno Google Chrome proširenje koje vam brzo i jednostavno pruža informacije o tome koliko točnih ili netočnih poveznica imate na jednoj stranici bilo koje web stranice.

Nakon što instalirate ovo proširenje u Google Chrome, samo kliknite na njega i uskoro ćete dobiti informaciju o broju točnih i netočnih poveznica.

Važeće veze bit će označene zelenom bojom na stranici, a nevažeće veze i druga upozorenja žutom ili crvenom bojom.

SEO i pisanje sadržaja – Pisanje sadržaja – Korisni alati

Alat za brojanje riječi

Napisali ste tekst slijedeći SEO pravila i prije nego što ga objavite želite dobiti potpunu analizu sadržaja?

Kad kažem dovršeno, mislim na ukupan broj riječi, broj znakova, broj jedinstvenih riječi, broj ponavljanja ključnih riječi koje se sastoje od jedne, dvije ili tri riječi, ukupno vrijeme potrebno za čitanje i ukupno vrijeme potrebno za izgovor pisanog teksta.

Ako je vaš odgovor potvrdan – alat će vam se sigurno svidjeti Alat za brojanje riječi. Ovaj je alat posebno koristan ako želite optimizirati jedan tekst za više ključnih riječi. Sve što trebate učiniti je kopirati svoj tekst u označeno polje i odmah ćete dobiti povratnu informaciju.

Rimovanje

Ako želite svoj primjerak za web stranicu ili objavu na društvenim mrežama začiniti rimom i prenijeti informacije na malo drugačiji način (kao što to činimo s našim digitalni trikovi), a trenutno nemate inspiracije za rimovanje – ne brinite, jer postoji web stranica koja će vam pomoći i u ovom kreativnom procesu!

Rimovanje.com je alat koji vam nudi mogućnost unosa određene riječi i automatski će vam pokazati sve ostale riječi koje se rimuju s njom.

Recimo da idete na zimovanje i za kopirati trebate rimovati, nemate inspiraciju za rimu, a brzo se spremate za zimu, sve što trebate učiniti je ukucati jednu riječ i Rimovanje.com reći će ti sve što zna!

Analizator naslova

Analizator naslova je korisno pisanje sadržaja Alat za pisanje naslova na engleskom. Sve što trebate učiniti da biste dobili analizu svog naslova je upisati ga u označeno polje i kliknuti na opciju Analizirajte sada.

Analizator naslova dat će vam uvid u to koliko je naslov vašeg teksta neobičan/uobičajen, koliko je emotivan i koliko ste riječi koje možete kliknuti u njemu upotrijebili. Osim toga, dobit ćete uvid u to koliko je naslov učinkovit na temelju broja znakova i broja riječi u njemu.

SEO i pisanje sadržaja – Pisanje sadržaja – proširenja za Google Chrome

Gramatički

Planirate li se upustiti u Freelancing Waters i krenuti u “lov” na strane klijente, morate unaprijediti svoju poslovnu komunikaciju na engleskom jeziku. Strani klijenti, posebice Amerikanci, posebno su alergični na gramatičke pogreške koje su njihovi potencijalni suradnici napravili prilikom uspostavljanja suradnje. Ponekad vas mali gramatički propusti mogu koštati posla.

Kako biste izbjegli ovu neugodnu situaciju i poboljšali svoje pisanje na engleskom, preporučujem da instalirate besplatnu Google Chrome proširenje – gramatički.

Gramarly ima ulogu trenutnog predavača engleskog jezika, bilo da sastavljate poštu, pišete na društvenim mrežama ili dodajete tekst na svoju web stranicu. Ako često pišete na engleskom, svakako preporučam da instalirate ovo proširenje u Google Chrome.


Moja Digitalna Akademija

Preporučujemo da pročitate:

Vodič za email marketing – 11 pravila za pisanje prodajnih e-mailova

Što je email marketing?

Sjećate li se jednog od prvih načina komunikacije putem interneta? Da, bio je to e-mail!

U početku je služio uglavnom za komunikaciju, no od tada je prešao dug put i može se reći da je danas jedan od najvažnijih kanala promocije. Email marketing kuca na vrata i širom ih otvara.

Danas gotovo da nema osobe koja nema email adresu i vjerovali ili ne, email ima oko 4 milijarde korisnika, dok se svakodnevno šalje putem 200 milijardi e-poruke. I taj broj svakim danom raste! Shvaćate li koliki je potencijal?

Nadamo se da su vam ove vrtoglave brojke dale motivaciju da krenete ovim putem i date šansu e-mail marketingu. Ako jesu, nastavite čitati jer u tekstu koji slijedi možete saznati sljedeće:

  • Što je email marketing?
  • Koje su prednosti email marketinga?
  • Kako napisati dobar prodajni email?

Jesi li spreman?

što je email marketing?

Što je email marketing?

Sigurno je svatko od vas dobio veliki broj mailova koji izgledaju ovako:

“Samo danas! 50% popusta. Prijavite se!”

ili

“Jana je isprobala našu čarobnu formulu i postigla nevjerojatne rezultate.”

Ako ste mislili da je ovo email marketing, varate se. Ovo je obična neželjena pošta koja je nažalost zasjenila pravi email marketing.

Dakle, što je email marketing?

E-mail marketing je slanje komercijalnih poruka putem e-pošte s ciljem educiranja, povećanja lojalnosti i prodaje. Najvažnije u e-mail marketingu je da se sve temelji na principima pristanka, segmentacije i personalizacije.

Što to zapravo znači?

  • Pisanje prodajne e-pošte razlikuje se od pisanja obične e-pošte. Prodajna e-pošta treba imati vrijednost, jasan cilj i autentičan ton što znači da korisnicima trebate pružiti korisne informacije i odgovore na potencijalna pitanja te tako potaknuti angažman koji odgovara vašem poslovanju.
  • Ne bismo trebali slati prodajne e-poruke bez pristanka primatelja. Dakle, korisnici se sami prijavljuju na vaše e-mail liste, a vi biste ih trebali privući magnetom. Magnet može biti e-knjiga, besplatni tečaj, priručnik, webinar, kuponi za popust itd. Mogućnosti je mnogo, samo trebate malo kreativnosti. Ako vas zanima kako povećati broj pojavljivanja na vašem Newsletteru, pročitajte tekst ovdje.
  • Moramo segmentirati korisnike prema njihovim interesima, a zatim im slati e-mailove na temelju njihovih interesa.
  • Što je više moguće, e-poruke moraju biti personalizirane i napisane na topao i prijateljski način.

Koje su prednosti email marketinga?

Glavna prednost e-marketinga je da je e-pošta besplatna. Također se vrlo lako otvara račun, a još je lakši za korištenje. E-mail adresa je potrebna praktički svima (poslovnim, svim društvenim mrežama, forumima i sl.) i zato je imaju gotovo svi korisnici interneta.

Zatim, činjenica je da velik broj korisnika e-pošte provjerava svoj e-mail pretinac čim se probude, a to se ne može reći za ostale kanale komunikacije.

Vrlo važna prednost je to što jesi VI VLASNIK VAŠE E-MAIL ADRESE što nije slučaj s računima na društvenim mrežama.

Nažalost, društvene mreže su u vlasništvu njihovih osnivača i oni su ti koji odlučuju o vašoj sudbini. Nikada ne znate kada bi vas mogli zabraniti ili kada će određena društvena mreža, a s njom i svi vaši podaci, prestati postojati. Nitko ne može uzeti vašu e-mail adresu.

E-mail marketing je najbolji način za online prodaju jer ostvaruje bolje konverzije plasirajući svoje proizvode segmentiranim korisnicima.

što je email marketing?
što je email marketing?

Kako napisati dobar prodajni email?

Ako vaši e-mailovi nisu dobro napisani i ne nude nikakvu vrijednost, a da ne spominjemo segmentaciju i personalizaciju, što mislite da će se s njima dogoditi? Da, velika je vjerojatnost da se neće otvoriti, a najgore je što će završiti u smeću.

Kako biste izbjegli ovaj scenarij, pripremili smo se za vas 11 pravila za pisanje prodajnih e-poruka. Pratite ih i sigurno ćete pisati mailove koji otvaraju, čitaju i što je najvažnije prodaju proizvod.

to su:

  1. Naslov e-pošte mora privući pažnju.
  2. Sadržaj Vaše e-pošte mora biti kvalitetan i u skladu s temom.
  3. Prilagodite sadržaj teksta svakom korisniku, ako je moguće.
  4. Neka vaša e-pošta bude kratka i jasna.
  5. Fotografije i videozapisi čine sadržaj privlačnijim.
  6. Pišite drugom osobom i prijateljskim tonom.
  7. Uvijek naglašavajte prednosti proizvoda u odnosu na karakteristike.
  8. Budite ugodni, otvoreni i iskreni.
  9. Završite svoju e-poštu pozivom na akciju.
  10. Planirajte slanje e-pošte.
  11. Optimizirajte e-poštu za mobilne uređaje.

Počinjemo…

PRAVILO #1 – NAZIV MORA PRIVUČITI PAŽNJU

Kada otvorite svoju e-poštu, što prvo vidite u pristigloj pošti? Adresa e-pošte i pošiljatelj e-pošte. I što ti to govori? Naslov mora biti privlačan jer ako to nije slučaj, korisnici neće ni otvoriti e-mail.

Kako napisati dobar naslov?

Obećajte nešto dobro svojim kupcima. Nešto konkretno. Ako korisnici znaju što ih čeka u mailu i da im sadržaj može pomoći, educirati ili zabaviti, rado će ga otvoriti.

Možete koristiti emotikone. Postavljajte pitanja na koja korisnici traže odgovore, ali pazite, puno upitnika i uskličnika u naslovu smatra se neželjenom poštom.

Koristite brojeve. Brojevi daju potvrdu i imaju moć.

Također možete koristiti ove savjete za pisanje naslova za web sadržaj. Zapamtite, vaš naslov je poput ključa koji otključava e-poštu pa provjerite da ključ nije izgubljen.

BUDI KREATIVAN!

PRAVILO #2 – SADRŽAJ VAŠEG E-MAIL MORA BITI KVALITETAN I U SKLADU S NASLOVOM

Najvažnija stvar u vezi sa sadržajem vašeg e-maila je da je u skladu s naslovom. Naslov je tu da zainteresira korisnike da otvore e-poštu, ali ako ne pronađu ono što ste im obećali u naslovu u sadržaju, nemojte više nikada otvoriti svoje e-poruke.

Sadržaj vaše e-pošte mora biti KVALITETA. Ako vaš sadržaj ispunjava ovaj važan zahtjev, vaši će korisnici rado čitati vaše e-poruke. Ako šaljete e-poštu samo da biste ih poslali, očekujte da će biti poslani u smeće.

Dakle, ponudite korisnicima odgovore na pitanja i dajte im vrijednost. Zauzvrat, možete steći lojalnost.

Prilikom pisanja uvijek pazite na gramatiku i pravopis kako se ne biste ponašali neozbiljno.

PRAVILO #3 – PRILAGODITE SADRŽAJ SVAKOM KORISNIKU, AKO JE MOGUĆE

Znate li tko je svakom korisniku najvažnija osoba? On sebi. Imajte to na umu kada pišete svoje e-poruke.

Generičke e-poruke koje su iste za sve korisnike lako su prepoznatljive i to nije dobra strategija. Ako vaši korisnici primaju e-mailove čiji sadržaj nije u skladu s njihovim interesima, logično je gdje će takav e-mail završiti.

Zamislite sljedeću situaciju. Imate dva korisnika zainteresirana za digitalni marketing. Jednog zanima samo SEO dok drugog zanima web dizajn. Iako su oba korisnika zainteresirana za digitalni marketing, jasno je da im nećete slati mailove istog sadržaja.

To svakako ne znači da trebate napisati 1000 e-poruka svaki zasebno, ali nekoliko različitih grupa e-poruka – da!

Ako dobro segmentirate korisnike, to vam neće biti težak zadatak. Prilagodite i naslove i sadržaj svojim korisnicima prema njihovim interesima i potrebama. Za bolje rezultate potrebno je samo malo truda.

što je email marketing?
što je email marketing?

PRAVILO #4 – UČINITE SVOJ E-MAIL KRATKI I JASNI

Istaknite ono što je najvažnije u prvom odlomku svoje e-pošte. Neka slijedi naslov i dodatno zainteresirajte vaše korisnike.

Jasnoća vašeg e-maila je vrlo važna jer da bi korisnik mogao donijeti odluku o kupnji nečega, mora znati što kupuje i zašto mu je to potrebno.

Također je važno da bude kratak. Nemojte pretrpavati sadržaj svoje e-pošte informacijama jer ih korisnici najvjerojatnije neće pročitati. Uvijek pišite samo relevantne informacije koje će vašeg korisnika navesti na akciju, tj. shopping. Razmislite o vremenu svojih korisnika.

Ako zaista želite obogatiti svoj sadržaj informacijama, bolje je to učiniti pomoću gumba “Saznajte više” koji će dovesti do vaše web stranice.

PRAVILO br. 5 – FOTOGRAFIJE I VIDEOPISI ČINJU SADRŽAJ ATRAKTIVNIM

Snaga fotografija i videa u sadržaju je dobro poznata. I ovdje to trebate iskoristiti.

Provjerite jesu li fotografije i videozapisi povezani sa sadržajem i da li se lijepo uklapaju u njega. Bilo da se radi o fotografijama vaših proizvoda ili fotografijama nekoga tko koristi vaš proizvod. Obratite pažnju na veličinu fotografija kako ne bi usporavale otvaranje vašeg e-maila.

Isto pravilo vrijedi i za video. Neka budu kratki s jasnom porukom. Video je poželjno staviti u obliku poveznice.

Nemojte pretjerivati ​​s fotografijama jer vaš sadržaj nije okarakteriziran kao neželjena pošta. Jedan, ali vrijedan bit će sasvim dovoljan.

PRAVILO #6 – PIŠI U DRUGOJ OSOBI I PRIJATELJSKIM TONOM

S kim najviše voliš razgovarati i kome najviše vjeruješ? Prijatelji, zar ne?

Napišite svoje e-mailove u drugom licu koristeći zamjenice “VI”, “VAMA”. Na taj način na prvo mjesto stavljate kupca, a ne proizvod. Zapamtite tko je najvažnija osoba svakom korisniku.

Ponašajte se kao prijatelj koji želi pomoći, saslušati probleme i potrebe. Osim što ćete olakšati korisniku da sazna što korisniku treba, popeti ćete se i nekoliko stepenica više na ljestvici povjerenja. Učinite svoje mailove zanimljivijim dodavanjem malo humora, ispričajte neku zanimljivu situaciju koja vam se dogodila i slično. Kao pravi prijatelji.

PRAVILO #7 – UVIJEK NAGLASITE PREDNOSTI PROIZVODA NAD KARAKTERISTIKAMA

Ponovit ćemo kao papige činjenicu da jest sam korisnik je najvažnija osoba. Time se vodite kada predstavljate svoj proizvod.

Istaknite prednosti vašeg proizvoda za kupce. Objasnite što korisnik dobiva ako ga koristi, kako mu to može pomoći i kako si može olakšati život.

Korisnici ne žele čuti da je proizvod dobar sam po sebi, već kako im taj proizvod može poboljšati život, zdravlje ili rad. Na taj način će se proizvod sam prodati.

PRAVILO #8 – BUDITE UGODNI, OTVORENI I ISKRENI

Kada pišete e-mail, napišite ga kao da u tom trenutku razgovarate sa svojim klijentima licem u lice. Budite otvoreni za suradnju i pitanja. Odgovorite im iskreno. Ovo je još jedan način za izgradnju povjerenja, a povjerenje je više od pola puta do prodaje.

Još jedna važna stvar u vezi povjerenja je da ako nešto krene po zlu, moguće je jer svi koji rade i griješe, ne zanemaruju. Budite spremni klijentima napisati iskrenu ispriku ili objašnjenje i ponuditi neki kompromis kao rješenje problema uzrokovanog pogreškom. Na taj ćete način izbjeći brisanje e-pošte i odjavu s popisa.

PRAVILO #9 – ZAVRŠITE SVOJ E-MAIL POZIVOM NA AKCIJU

Ako ste napisali kvalitetan i atraktivan e-mail, to znači da će ga vaši korisnici pročitati do samog kraja. Ili barem skenirajte do kraja. Zatim na kraju na šlag stavite jagodu, tj. poziv na akciju (CTA).

To može biti gumb REPLAY gdje korisnicima ostavljate mogućnost da vas kontaktiraju, pozivnicu da se prijave na vaš NEWSLETTER ili podsjetnik kada je ponuda važeća.

Važno je da ovaj poziv na akciju bude VIDLJIV.

PRAVILO #10 – PLANIRAJTE SLANJE SVOJIH E-MAIL PORUKA

Nažalost, ne postoji univerzalno vrijeme za slanje e-pošte, ali neka istraživanja govore da je sredina tjedna najbolja za slanje e-pošte.

Neka to bude ujutro jer tada korisnici uglavnom provjeravaju poštu i imaju najbolju koncentraciju.

Uvijek šaljite e-poštu u isto vrijeme. Obavijestite svoje klijente kada to mogu očekivati.

PRAVILO #11 – OPTIMIZACIJA FORMATA ZA MOBILNE UREĐAJE

Uvijek imajte na umu da velika većina vaših korisnika čita e-poštu pomoću mobilnih uređaja. Prilagodite sadržaj svoje mobilne e-pošte kako biste spriječili korisnike da čitaju.

Vodič za marketing putem e-pošte –zaključak

Ako ste došli do kraja ovog teksta, to znači da ste već sigurno shvatili koliki potencijal leži u e-mail marketingu. Dakle, laptop u ruke, pronađite svoje potencijalne kupce i napišite im e-mailove.

Istina je da za to treba vremena i truda, ali dugoročno se definitivno isplati. Kao i u svakoj sferi digitalnog marketinga, najvažnije je KVALITETA. Budite kreativni, kvalitetni i najbolji u onome što radite i uspjeh sigurno neće izostati.

Dakle, jeste li spremni pisati e-poruke na koje se može kliknuti?

Preporučujemo da pročitate: