Zanima vas TikTok zarada? Pogledajte nekoliko najboljih stragegija kako zaraditi novac na TikToku u 2023. godini.
Sadržaj članka (otvori)
Jeste li ikada razmišljali o tome kako zaraditi novac na TikToku tako što cijeli dan tapkate po svom mobitelu?
Čini se da se upravo to događa kada shvatite kako unovčiti TikTok profil. Svjedočimo tomu svaki dan budući da postoji mnoštvo influencera koji zarađuju milijune godišnje putem svojih TikTok računa – i to nije nikakva tajna.
TikTok je šesta najkorištenija platforma društvenih medija u cijelom svijetu, sa više od 1 milijarde aktivnih korisnika.
Upravo to ga čini ogromnim tržištem, ali i odličnom prilikom za promociju i zaradu novca.
Iako monetiziranje vašeg TikTok računa nije potpuno lak zadatak, apsolutno je ostvariv ako imate predanost, strategiju i volju naučiti kako se to radi.
U nastavku članka analiziramo najbolje načine i strategije za zarađivanje novca na TikTok aplikaciji.

Koji su uvijeti za monetizaciju TikTok računa?
Postoji nekoliko uvijeta koje morate ispunjavati kako biste bili u mogućnosti izravno zaraditi novac na TikToku.
Naime, morate imati minimalno 18 godina ili više, imati više od 10K pratitelja na mreži, te imati najmanje 100K pregleda sadržaja u zadnjih 30 dana.
S druge strane, potrebno vam je samo 1000 pratitelja da biste dobili virtualne darove na TikTok Liveu. Ali da biste primali savjete i darove iz drugih vrsta videa, morate imati najmanje 100.000 pratitelja.
Ako ispunjavate ove uvijete, možete se prijaviti za monetiziranje u odjeljku TikTok Creator Fund unutar aplikacije.
Ali nemojte biti obeshrabreni ako možda nemate gomilu pratitelja ili pregleda. Iako postoje metode zarađivanja novca koje se financiraju putem aplikacije, postoji mnogo drugih načina na koje možete zaraditi na platformi.
Najbolji načini kako zaraditi novac preko TikTok aplikacije
Zarađivanje novca na TikToku zahtijeva malo kreativnosti, a razni brendovi pronalaze kreativne i autentične načine za pozicioniranje i prodaju svojih proizvoda ili usluga izravno TikTok publici.
Isto možete i vi tako što ćete izraditi zanimljive i korisne kratke videozapise koji izravno govore o interesima vaše publike.

1. Pokrenite TikTok oglase
Gotovo polovica korisnika ove društvene mreže ima između 18 i 24 godine. Ovo TikTok čini odličnim izborom za sve koji žele plasirati i oglašavati svoje proizvode.
TikTok oglasi dolaze sa jednostavnim, moćnim alatima koji vam pomažu da se promovirate milijunima korisnika.
Formati oglasa razlikuju se ovisno o regiji, ali svi oni vam omogućuju personalizaciju i ciljanje reklama prema dobi, lokaciji, interesu i drugim čimbenicima.
Možete odabrati jedan ili nekoliko formata koji najbolje odgovaraju vašem brandu ili usluzi koju promovirate.
2. Prikupljajte donacije ili napojnice
TikTok je uveo značajku davanja napojnica koja odabranim kreatorima omogućuje zaradu od napojnica i donacija. Obožavatelji mogu koristiti ovu značajku da pokažu zahvalnost kreatorima koje vole.
Video darovi omogućuju gledateljima da kreatorima šalju virtualne darove i novčiće. Neki kreatori mogu skupljati darove tijekom prijenosa uživo. Darovi se mogu zamijeniti za dijamante – TikTokovu digitalnu valutu.
Kada skupite dovoljno dijamanata, možete ih zamijeniti za pravi novac.
Kreatori također mogu koristiti platforme za davanje napojnica kako bi zaradili novac. Stranice poput Buy Me a Coffee mogu se povezati s vašim TikTok računom kako bi poslužili kao posuda za napojnice.

3. Surađujte sa kreatorom
Najnoviji socijalni indeksi pokazuju da gotovo trećina milenijalaca voli suradnju sa stvaraocima sadržaja. TikTokova tržnica za kreatore ( Creator Marketplace ) čini ga izvrsnim kanalom za suradnju sa influencerima u visoko angažiranim zajednicama.
Ključ je surađivati s pravim kreatorima koji mogu autentično prezentirati vaš brend svojoj publici, jer brendirani sadržaji koji su izradili kreatori imaju puno višu stopu angažmana.
TikTokovo tržište kreatora mjesto je na kojem se možete povezati sa drugim kreatorima sadržaja na mreži. U nekoliko koraka možete pronaći influencere i s njima voditi kampanje.
Locirajte kreatore na temelju poslovnih ciljeva, proračuna i djelatnosti te pronađite opsežne mjerne podatke o izvedbi i publici za donošenje odluka na temelju tih podataka.
TikTok ima neke uvjete za Creator Marketplace, tako da se samo odabrani kreatori mogu pridružiti.
Ovo garantira marketinškim stručnjacima da su kreatori s kojima surađuju neki od najvećih influencera na TikToku.
4. Isprobajte affiliate marketing
Putem affiliate marketig programa, kreatori i druge tvrtke mogu promovirati i prodavati tuđe proizvode ili usluge za proviziju.
Da biste bili uspješan affiliate marketar, trebate generirati prodaju preko interneta. Usredotočite se na promoviranje proizvoda koji najbolje odgovaraju vašoj ciljanoj publici.
Stvorite zanimljive videozapise koji predstavljaju partnerske proizvode, prikazujući vrijednost i zašto preporučujete njihovu kupnju.
Pokušajte promovirati marke koje volite i kojima vjerujete, dijeleći affiliate linkove ili kodove za praćenje prodaje.
Ako neko od vaših pratitelja izvrši kupnju putem navedenog linka ili koda, vi dobivate novčanu proviziju za tu prodaju.
Inače, pravila TikToka ne dopuštaju osobnim računima postavljanje veza na koje se može kliknuti unutar opisa videozapisa.
Ali možete zatražiti od pratitelja da kopiraju i zalijepe poveznice u svoje Google preglednike ili da unesu affiliate kodove prilikom plaćanja.
Ako ne znate kako napraviti vlastitu web stranicu, sajtovi poput Wix.com omogućuju vam stvaranje besplatne web-stranice koja sadrži linkove i pojedinosti o proizvodima koji se promoviraju.
Ako ste pak marketinški stručnjak, izradite affiliate program s jasnim smjernicama i uputama o tome kako sudjelovati, te pozovite TikTokere koji su u skladu s vrijednostima vašeg brenda i ciljanom publikom da sudjeluju.
5. Razvijajte i prodajte TikTok račune
Organski rast TikTok računa mogao bi trajati mjesecima. Međutim, možete kupiti već etablirani račun kako biste brže povećali broj sljedbenika.
Kako bi uspješno zaradili novac prodajom TikTok računa, kreatori bi se trebali usredotočiti na teme koje kupac može prihvatiti.
To će kupcu olakšati nastavak objavljivanja sličnog sadržaja i održavanje angažmana pratitelja.
Ako razmišljate o kupnji već poznatog računa trebale bi provesti dubinsku analizu. Račun s puno pratitelja, ali niskim angažmanom možda neće pružiti povrat uloženog novca koji tražite.
Također, osigurajte da račun služi ciljanoj publici i da je sadržaj u skladu s vašim brendom i ciljevima.
Račun s aktivnim pratiteljima možete kupiti na platformama kao što je Fameswap.
6. Objavljujte sponzorirane postove
Za manje aktivacije brendovi mogu sponzorirati objave koje se nalaze objavljene izravno na profilima influencera.
Slično suradnjama kreatora, ove kampanje omogućuju robnim markama da plaćaju influencerima za promicanje njihovih proizvoda u organskim postovima.
Sponzorirajte pojedinačne objave ili stvorite seriju. Ako postanu popularne, možete pojačati objavu kako biste još više proširili njezin doseg.
7. Napravite Patreon račun
Račun na Patreonu omogućuje influencerima stvaranje prihoda od obožavatelja putem članstava koja omogućuju pristup ekskluzivnom sadržaju. Koristite TikTok za promoviranje upisa za članstvo.
Pokušajte zadržati niske troškove za pretplate kako biste potaknuli ljude da se pretplate i razmislite o nagrađivanju novih pretplatnika.
Na primjer, poklanjanje robe ili pristupa ekskluzivnom sadržaju vašim najvjernijim sljedbenicima.
Dodajte poveznicu u svoje videozapise na vašoj Patreon stranici ili ju dodajte u svoj bio opis kako bi se pratitelji lakše pretplatili kada da naiđu na vaš sadržaj.
8. Prodavajte svoje proizvode
Ova isprobana strategija također se odnosi na TikTok. Istaknite svoje postojeće proizvode i promovirajte ih na TikToku, ili izložite svoj proizvod uz trend.
Slušajte svoju publiku ako niste sigurni što prodati. Napravite kratke ankete i ispitajte što bi vaši pratitelji željeli kupiti ili što najviše vole kupovati.
Ako imate osobni račun, izradite web mjesto za e-trgovinu i promovirajte ga na svom TikTok računu. Dodajte trgovinu svojim videozapisima i potaknite svoje sljedbenike da provjere vaše proizvode.
Ako imate TikTok Business račun, sa svojim računom možete povezati platforme kao je Shopify.
9. Postavite TikTok e-trgovinu
TikTok je udružio suradnju sa Shopify stranicom kako bi pokrenuli projekt TikTok Shop. Brendovi i kreatori mogu postati službeni TikTok trgovci i prodavati izravno u aplikaciji.
Stvaranjem TikTok Shopa možete izlagati proizvode na video zapisima u feedu i karticama za izlaganje proizvoda.
Ako ispunjavate uvjete za ovu značajku, možete se prijaviti da postanete prodavač u TikTok centru za prodavače, gdje možete upravljati inventarom, narudžbama, partnerstvima sa kreatorima, promocijama i više.
Međutim, prodajni centar dostupan je samo u nekim regijama.
10. Pridružite se TikTok Creator Fundu
Korisnici sa kreatorskim računom mogu unovčiti svoje profile putem TikTok Creator Funda.
Kreatori moraju ispuniti neke preduvjete da bi se pridružili programu i počeli primati novac od platforme.
Članovi Creator Funda zarađuju novac na temelju broja angažmana koje dobiju na svom sadržaju.
Koristite ove strategije za zarađivanje na TikToku
Ove strategije mogu poboljšati vašu TikTok igru i staviti vas na jasan put do zarađivanja novca bez mnogo ulaganja na aplikaciji.
Ako ste spremni podići svoju TikTok strategiju na višu razinu, pratite ovaj vodič za TikTok zaradu da biste mogli učinkovito razvijati svoje poslovanje na mreži.
Preporuka:
- Kako se koristi Canva za Instagram
- Kako zaraditi sa Canva alatom
- Financiranje električnih vozila
- Kako naučiti digitalni marketing
- Kako podesiti VPN mrežu